tomen888 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ---------- ---------- ---------- gemaakt voor een sotw ---------- Rates Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Signature 1 : 6,0/10 Kleur Gebruik erg slecht vind roze niet echt een kleur die goed bij geel past. voor de rest wel leuk gemaakt daarom dit cijfer. ---------- Signature 2 : 8,3/10 Mooie Signature, Vraag me wel af : wat staat er precies links van het plaatje voor plaatje en in het midden bij Barrack Obama. vind de blurry een beetje jammer dat had niet gehoeven Voor de rest erg mooie signature daarom dit cijfer. ---------- Signature 3 : 7,5/10 Dit cijfer meer gegeven naar mijn stijl. vind de kleur rood erg goed passen. maar weer het kleine beetje roze. doet het em net weer niet naar mijn idee Daarom Dit Cijfer. ---------- Signature 4 : 5,0/10 Vind het plaatje lelijk vind de kleuren lelijk. Daarom dit Cijfer. Je kan erg goed signature's maken je hebt zeker ervaring. ben ook gewoon kritisch geweest naar mijn mening. en het is maar waarvan je houd. toch vind ik je kleuren combinaties soms erg slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.