KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik vroeg me af of er ook een soort user track player voor gta lcs bestond? Zo ja hoe activeer/gebruik je m? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Ja, dat kan. Ik heb een Tutorial gevonden, maar er staat dat ik deze niet mag kopieëren, dus geef ik je maar een linkje. >Klik.< Succes. Bewerkt: 25 november 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 je kunt alleen muziek over zetten van af een cd en niet van af de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 dus je kan ookgewoon via poweriso een iso'tje schrijven van je muziekbestanden, en daarna mounten via daemon tools? of is het niet zo simpel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Hier kun je nog wat informatie lezen over de Rockstar Custom Tracks Player. Hier kun je ook zien hoe je jouw eigen MP3's kunt gebruiken, al wil het niet altijd bij iedereen werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.