janbatebles Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik probeer in het ondergrondse deel te komen van area 69. ik heb via ganton gym ben ik de blue hell geweest. ik heb een trainer genomen met taileport en ben op die mandier in de blue hell gekomen. maar hoe ga ik naar area 69? via die trainer kom ik in de blue hell en zweven er overal deuren van area 67 allleen ik kan er niet bij. hoe kom ik in dat ondergrondse deel?? alvast bedankt! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Met hulp van Wikigta kan je al best ver komen. Ik citeer dit gedeelte: In de missie 'Black Project' dringt Carl Johnson het uitgestrekte ondergrondse gedeelte van Area 69 binnen via een ventilatieschacht, en steelt hier het mysterieuze project, een jetpack, dat hier ontwikkeld werd. Tijdens deze missie wordt duidelijk dat het meest belangrijke deel van Area 69 zich onder de grond bevindt. Het ondergrondse complex bevat onder andere opslagruimtes voor lange-afstandswapens, een controlepost met radar en een schaalmodel van de gehele staat en tenslotte een groot aantal laboratoria. De jetpack werd ontwikkeld op de bodem van een diepe schacht. De vele afgesloten deuren doen vermoeden dat het ondergrondse complex nog veel uitgestrekter is dan te zien is in de missie. Voor en na deze missie is het ondergrondse gedeelte afgesloten, maar het is toch te bereiken via de Blue hell, door onder het complex te vliegen met de jetpack en naar beneden te gaan totdat je in Area 69 spawnt, of een trainer met teleport-functie te gebruiken. De coördinaten hiervoor vind je rechts. Om het complex op je gemak te bekijken, kun je het beste van te voren de 'no wanted level' cheat invoeren, om te voorkomen dat je een wanted level van vijf sterren krijgt voor het betreden van het terrein. Het ondergrondse gedeelte van Area 69 is hevig geïnspireerd op de Black Mesa Research Facility uit het spel Half-Life, dat eveneens een omvangrijk, top secret onderzoeksbasis voorstelt, met dezelfde soort ruimtes en vormgeving. Zelfs de bekende rood-witte koevoet van Gordon Freeman, de hoofdpersoon van Half-Life, is te zien op een onderzoekstafel in één van de (ontoegankelijke) onderzoeksruimtes. Zoals je kunt zien kan je alleen het ondergrondse gedeelte van Area 69 buiten de missie om te zien met een trainer of blue hell, ik zie dat je de trainer gebruikt, vul dan deze coördinaten: X = 245,3445 Y = 1862,654 Z = 18,02273 Als het goed is spawn je nu in de ondergrondse ruimte van Area 69. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dit hoort ook thuis in -> missie hulp Overig heb ik de missie nog niet gedaan maar lijkt me wel te doen door de uitleg van Gekkie. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ik probeer in het ondergrondse deel te komen van area 69. ik heb via ganton gym ben ik de blue hell geweest. ik heb een trainer genomen met taileport en ben op die mandier in de blue hell gekomen. maar hoe ga ik naar area 69? via die trainer kom ik in de blue hell en zweven er overal deuren van area 67 allleen ik kan er niet bij. hoe kom ik in dat ondergrondse deel??alvast bedankt! Ik denk dat je teveel dingen door elkaar gooit. Het spel GTA: San Andreas bestaat uit meerdere hemels. Één van die hemels is hemel K en dit is het gewone speelveld met alle exterieurs, wegen, auto's e.d. Slechts één interieur bevindt zich ook in hemel K, namelijk het ondergrondse deel van Area 69. De Blue Hell moet je niet verwarren met de andere hemels. De Blue Hell is zeg maar de onderste helft van hemel K: alles wat zich onder het speelveld bevindt en waar je eigenlijk niet behoort te kunnen komen. Echter zitten er in het spel behoorlijk wat 'unsolid' oppervlakken waar je doorheen kunt gaan alsof er geen muur of vloer is. Als je geen Jetpack hebt zal je een eindje vallen en daarna weer terug verschijnen op het speelveld in de buurt van dat 'unsolid' gedeelte waar je doorheen bent gegaan. Met een Jetpack kan je vliegen in de Blue Hell, aangezien het ondergrondse deel van Area 69 zich onder het speelveld bevindt zit dat interieur dus in de Blue Hell. Dus kan je met een Jetpack dat interieur bereiken in de Blue Hell. Jij zegt dat je er via de Ganton Gym probeerde te komen: dat gaat zeker niet lukken omdat de Ganton Gym zich in hemel A bevindt en Area 69 in hemel K. Met een teleporter (zoals San Andreas Place Manager) kan je alleen binnen dezelfde hemel teleporteren. Om een teleporter te gebruiken om in Area 69 te kunnen komen moet je dus teleporteren vanuit hemel K, dus het gewone speelveld. Ga dus NIET in een interieur maar ga gewoon ergens buiten staan in het speelveld (hemel K) en teleporteer naar Area 69. Succes en veel plezier. Reageren
Bling Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Wellicht heb je -naast de reeds gegegeven informatie- nog wat aan een van de antwoorden uit onderstaande topics, die je met behulp van de 'zoekfunctie' had kunnen vinden. Topic I Topic II Topic III Topic IV Succes! Dit hoort ook thuis in -> missie hulp Zo zie je maar weer dat je dit soort commentaar gewoon aan een crewlid moet overlaten. Het klopt namelijk niet, want het gaat hier niet om een missie en hoort gewoon in het SA: General forum thuis. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 oeps.. ik had het eerst moeten lezen en dat heeft niks met Crewlid te maken. dit is toch een beetje hulp voor een missie maar anders dan ik gedacht had. >>> Door Bling: Zowel jij als de topicstarter kunnen geen topics verplaatsen en dus niets doen met die uitspraak. Daarom kun je dat soort uitspraken + uitwerking ervan beter aan een crewlid (= moderator/admin) overlaten. <<< Reageren
Basssss Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Slechts één interieur bevindt zich ook in hemel K, namelijk het ondergrondse deel van Area 69. Er zijn er wel meer, maar die zijn nogal klein en niet erg belangrijk. (Denk aan het tankstation uit de missie Tanker Commander en aan de twee warenhuizen uit de missies Gray Imports en You've Had Your Chips) Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik weet iets wat je kan helpen, geen trainers, geen hemels of dergelijke, maar dit: Succes in Area 69! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Slechts één interieur bevindt zich ook in hemel K, namelijk het ondergrondse deel van Area 69.Er zijn er wel meer, maar die zijn nogal klein en niet erg belangrijk. (Denk aan het tankstation uit de missie Tanker Commander en aan de twee warenhuizen uit de missies Gray Imports en You've Had Your Chips)In dit geval bedoel ik natuurlijk een interieur die zich niet op dezelfde plek bevindt als het exterieur. Dat je dus normaal gesproken alleen zonder trucjes kan betreden via een enex.Natuurlijk is het ondergrondse deel van Area 69 hier weer een uitzondering op: bevindt zich direct onder Area 69; maar dat interieur heeft dan ook geen enex en de toegang(en) is/zijn alleen toegankelijk in de missie Black Project. Ik weet iets wat je kan helpen, geen trainers, geen hemels of dergelijke, maar dit:***filmpje*** Succes in Area 69! Dat lijkt op hetzelfde trucje als het binnengaan van een wachthuisje bij een vliegveld! Dit is idd een makkelijke manier en kan dus waarschijnlijk ook met een kart. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik weet iets wat je kan helpen, geen trainers, geen hemels of dergelijke, maar dit:*Filmpje* Succes in Area 69! Jah! Dit heb ik ook eens gehad. Ik wist toen nog niet dat dit kon. :-) Ik deed het overgens met een Pcj-600. Reageren
Poesmazda Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik weet iets wat je kan helpen, geen trainers, geen hemels of dergelijke, maar dit: Succes in Area 69! Cool en het lukt ook nog !! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Meschien handig om op wikigta te plaatsen? Zo hoef je geen trainers te downloaden. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Het staat al op Wikigta, Volgens mij stond er al een link in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.