NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hallo, Ik heb een groot dilemma. Ik heb Battlefield 2142 geïnstalleerd maar het dilemma begint als ik opstart. Ik start op... BF Schermpje... Zwart beeld... Terug op Desktop... BF is niet geopend :? Hoe kan ik dit vranderen? Ik wil namelijk heel graag Battlefiel spelen. Ik heb wel een BF versie. Maar zonder Serial : Reageren
Wesley Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ook zonder legale serial code moet het gewoon werken hoor Heb je trouwens al gekeken naar de systeem eisen? Of je PCtje dat wel aan kan.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Ook zonder legale serial code moet het gewoon werken hoor Heb je trouwens al gekeken naar de systeem eisen? Of je PCtje dat wel aan kan.. De Systeemeisen... Nee nog niet. En Vietnam (andere BF van mij) moet ik tijdens het installeren een Serial invullen EDIT: Ik heb de Serial al verkregen via Internet Bewerkt: 26 november 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Mijn Processor is niet sterk genoeg :( En mijn RAM geheugen ligt zegmaar een paar MB te laag Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Dat van je RAM wil nog wel ns meevallen, maar als je processor tekort komt, is het meestal reddeloos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.