NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hallo, Ik heb Outlook Express aangemeld met me Prive Account maar hou kan ik nou een tweede adres (voor GTAForum) erbij krijgen. Dat ik mails kan sturen vanuit me GTAF Account en vanaf me priveaccount? MVG Zammy, Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb Outlook Express aangemeld met me Prive Account maar hou kan ik nou een tweede adres (voor GTAForum) erbij krijgen. Dat ik mails kan sturen vanuit me GTAF Account en vanaf me priveaccount? MVG Zammy, Hier hebben volgens mij veel mensen en probleem mee maar probeer een live mail is het een msn account want anders gebruik je dat http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview Bewerkt: 25 november 2008 door Gta-Alien Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hallo,Ik heb Outlook Express aangemeld met me Prive Account maar hou kan ik nou een tweede adres (voor GTAForum) erbij krijgen. Dat ik mails kan sturen vanuit me GTAF Account en vanaf me priveaccount? MVG Zammy, Hier hebben volgens mij veel mensen en probleem mee maar probeer een live mail is het een msn account want anders gebruik je dat http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview Zit daar een agenda ingebouwd? En kan ik daarbij meerdere Adressen gebruiken? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ja agenda zit erin en je kan als het goed is al je msn accounts koppelen ! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ikl heb er om een of andere reden geen Agenda tussen staan :? Reageren
ilovefifa Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ikl heb er om een of andere reden geen Agenda tussen staan :? srry ik gaf je een link naar live mail en ik gebruik live mail beta Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ikl heb er om een of andere reden geen Agenda tussen staan :? srry ik gaf je een link naar live mail en ik gebruik live mail beta Jij gaf link :? Nja wat is het verschil? Reageren
ilovefifa Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 beta zit wel agenda bij Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 beta zit wel agenda bij Waar kan ik Beta krijgen? Reageren
Kraay Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb Outlook express niet op me PC staan, 'Windows mail' wel maarja. Gebruik zelf namelijk Microsoft outlook. Maar ben er eigenlijk wel vrij zeker van dat je met Express, ook gewoon meerdere accounts kunt doen. Als je op extra drukt zie je daar dan nergens 'Accounts' of 'Accountinstellingen' staan.(of iets wat daar enigzins op lijkt) En dat je er daar nog eentje toevoegt? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ja dit werkt wel maar ik heb nu het probleem dat ik geen geldige HTTP Server weet Voor m'n Gmailaccount Reageren
Kraay Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ja dit werkt wel maar ik heb nu het probleem dat ik geen geldige HTTP Server weet Voor m'n Gmailaccount Heb zelf ook Gmail, is vrij simpel. Je kunt denk ik het beste hier ff kijken : http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.