Jump to content

Ander E-Mail Adres in Outlook Express?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb Outlook Express aangemeld met me Prive Account maar hou kan ik nou een tweede adres (voor GTAForum) erbij krijgen. Dat ik mails kan sturen vanuit me GTAF Account en vanaf me priveaccount?

MVG Zammy, :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb Outlook Express aangemeld met me Prive Account maar hou kan ik nou een tweede adres (voor GTAForum) erbij krijgen. Dat ik mails kan sturen vanuit me GTAF Account en vanaf me priveaccount?

Hier hebben volgens mij veel mensen en probleem mee maar probeer een live mail is het een msn account want anders gebruik je dat

http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview

Bewerkt: door Gta-Alien
Geplaatst:
Hallo,

Hier hebben volgens mij veel mensen en probleem mee maar probeer een live mail is het een msn account want anders gebruik je dat

http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview

Zit daar een agenda ingebouwd? En kan ik daarbij meerdere Adressen gebruiken?

Geplaatst:
Ikl heb er om een of andere reden geen Agenda tussen staan :? :?

srry ik gaf je een link naar live mail

en ik gebruik live mail beta

Geplaatst:
Ikl heb er om een of andere reden geen Agenda tussen staan :? :?

srry ik gaf je een link naar live mail

en ik gebruik live mail beta

Jij gaf link :? :? :? Nja wat is het verschil?

Geplaatst:

Ik heb Outlook express niet op me PC staan, 'Windows mail' wel maarja. Gebruik zelf namelijk Microsoft outlook.

Maar ben er eigenlijk wel vrij zeker van dat je met Express, ook gewoon meerdere accounts kunt doen. Als je op extra drukt zie je daar dan nergens 'Accounts' of 'Accountinstellingen' staan.(of iets wat daar enigzins op lijkt) En dat je er daar nog eentje toevoegt?

outlook.png

Geplaatst:

Ja dit werkt wel maar ik heb nu het probleem dat ik geen geldige HTTP Server weet :N Voor m'n Gmailaccount

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...