Farid. Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 #1 Dizzee #2 Froop #3 Kai-ShockWave
NilsHolgersson Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 #1 Fiegel5 #2 -Matthijs- #3 Dizzee
ASPHALT Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 #1 Froop #2 -Matthijs- #3 Dizzee
GTA Haas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) #1 Ice Banana #2 Dizzee #3 Froop Het was echt moeilijk om te kiezen, dus dacht ik welke Sig wil ik nou hebben? En toen kwam ik uit bij die van Ice Banana. Daarom is hij 1e bij mij! >>> Door .Levi.: Helaas telt je stem niet meer mee aangezien het stemmen was t/m 2 december.<<< Bewerkt: 3 december 2008 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 De uitslag is binnen! Er is ontzettend veel gestemd wat je wel kunt zien aan de hoeveelheid punten die sommige kandidaten wisten te bemachtigen. Mag ik iedereen die zijn stem heeft uitgebracht hartelijk bedanken. Zonder jullie was er nooit zo'n hevige strijd geweest tussen de kandidaten. Hopelijk zien wij jullie weer terug in de 2e ronde. Er zouden zoals gezegt een 8 aantal kandidaten doorgaan naar de 2e ronde, tenminste als er een top 8 geselecteerd kon worden. Helaas was dit niet het geval en voor een aantal een opluchting. De 8ste plek is namelijk door drie heren gedeeld en gaan dus door naar de volgende ronde. Iedereen die doorgaat en dus de kleur groen heeft, van harte gefeliciteerd met jullie overwinning en mag ronde 2 jullie nog meer geluk opleveren dan het nu al deed. Lees jullie nieuwe opdracht hier. Helaas moeten wij afscheid nemen van 4 leden die zich niet wisten te kwalificeren in de 2e ronde. Wij willen jullie daarom ook hartelijk bedanken voor het meedoen aan de Graphics Signature Contest 2008. Zonder jullie was de contest niet volmaakt geweest, elke kandidaat die namelijk meedoet maakt de contest tot wat het is, een supercontest. Hopelijk verlaten jullie het strijdveld met een opgeheven hoofd door toch de plezier ervan in te zien en zijn jullie erbij als stempubliek om je ex-medekandidaten een steun in de rug te geven. Uitslag - RONDE 1 Nummer Naam Punten #1 Dizzee 47 #2 Froop 42 #3 -Matthijs- 35 #4 Ice Banana 20 #5 Ferre 13 #6 Tomen888 8 #7 Jon-asses 7 #8 XiPE 4 #9 Visser23 4 #10 gammie_ 4 #11 Kai-Shockwave 3 #12 Fiegel5 3 #13 Hanneswasco 2 #14 Jay; 1
Recommended Posts