Jump to content

Counter Strike 1.6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijd geleden CS aangeschaft, ik wou het vandaag maar weer eens installeren.

Na Half-Life en Counter Strike ginstalleert te hebben, heb ik steam via hier gedownload en gedaan wat gedaan moest worden.

Toen ik wou gaan spelen stond er: "A client update has been released. Please restart Steam to get the latest update", maar als ik eenmaal opnieuw heb opgestart komt dat er niet te staan :wacko:

Ik heb nu dus nog versie 1.0.0 en ik heb dus 1.6 nodig.

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

JE hoeft eigenlijk de cd's niet te instaleren maarja.

gooi steam er af en ga naar deze site http://www.counter-strike.net/download.html

en download daar steam dan heb je gelijk 1.6 als je dit gedownload hebt en geinstaleerd dan moet je de servers refreshen en dan moet je in een counter strike server gaan en dan zie je dat die gaat updaten dan moet je even wachten en als die daar klaar mee is dan ga druk je weer op die server en gaat die weer update (bij mij in iedergeval) en als die daar klaar mee is kan je spelen :) B)

Geplaatst:

Heb je al wel geprobeerd een server in te gaan? Je moet hem wel 2 keer update!!

Anders weet ik het ook niet :unsure:

Geplaatst:
Niks nieuws bedoel ik, gewoon hetzelfde probleem..

mischien helpt het om cs en half life er af te gooien want die heb je niet nodig.

en heb je wel legale cd key gebruikt? alle instellingen goed?

Geplaatst:

Bij mij werkt counterstrike 1.6 ook niet meer, moet een update hebben maar die kan ik niet vinden

Geplaatst:

Je kan CS wel updaten: Ga naar start > Programma's > Sierra > Counter Strike > Update Counter Strike.

Maar dat helpt niet bij mij, misschien wel bij jou ;)

Geplaatst:

1.6 afgelast :blink: ik kan nog gewoon spelen en bij update die automatisch (volgens mij kan je instellen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...