Jump to content

SA-MP Probleem.


MegaPilot

Recommended Posts

Heej forummertjes. :)

Ik heb een probleem. Ik heb dus SA: MP geinstalleerd. Maar als ik contact maak met een Server, dan gooien ze me er altijd uit? :? Ik gebruik de officieële Servers by the way...

Mvg,

MP.

Edit: Nu kan ik er wel in spawnen, maar als ik gespawnd ben, dan val ik van zéér grote hoogte, dan val ik naar beneden, en dan ben ik "Wasted". :? De Server gooit me overal buiten omdat ik geen account heb, maar dit staat toch nergens vermeld in de Tutorial van Donwell? :?

Edit 2: Ik heb Versie 2 en ik heb gepatched, dus dat kan het probleem niet zijn.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan 2 redenen hebben.

  • Sommige server willen dat je jezelf gaat registreren, als je dit niet binnen de tijd doet krijg je een automatische kick, dit zit in het script gemaakt, hier kun jijzelf dus niks tegen doen tenzij je admin of in die richting zit.
  • Ik weet niet zo zeer wanneer je SA:MP heb gedownload/geinstalleerd, maar er is verleden week een nieuwe versie uit gekomen die je ''Hier'' kan downloaden. Voor de rest is het alleen nog maar een installeren, ál denk ik wel dat je hiervoor de tut van Donwell kan gaan gebruiken.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan 2 redenen hebben.

  • Sommige server willen dat je jezelf gaat registreren, als je dit niet binnen de tijd doet krijg je een automatische kick, dit zit in het script gemaakt, hier kun jijzelf dus niks tegen doen tenzij je admin of in die richting zit.
  • Ik weet niet zo zeer wanneer je SA:MP heb gedownload/geinstalleerd, maar er is verleden week een nieuwe versie uit gekomen die je ''Hier'' kan downloaden. Voor de rest is het alleen nog maar een installeren, ál denk ik wel dat je hiervoor de tut van Donwell kan gaan gebruiken.

Ik heb de nieuwste versie. En waar zou ik me dan moeten registreren?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Verschijnt er in de chatbox iets met "Register by typing /register <password>" of zo? Typ dat (of iets wat er op lijkt) voor de lol eens in de chatbox, hopelijk werkt het. Echter is het soms al genoeg om alleen /register te typen, dan zal er vaak wel "USAGE: Typ /register <password>" verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Verschijnt er in de chatbox iets met "Register by typing /register <password>" of zo? Typ dat (of iets wat er op lijkt) voor de lol eens in de chatbox, hopelijk werkt het. Echter is het soms al genoeg om alleen /register te typen, dan zal er vaak wel "USAGE: Typ /register <password>" verschijnen.

Ja! :) Maar wat moet ik dan invoeren als hij dat zegt? Ik heb nog geen account...

Alvast bedankt hé! :)

De problemen zijn opgelost, iedereen bedankt om te reageren! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja! :) Maar wat moet ik dan invoeren als hij dat zegt? Ik heb nog geen account...

Alvast bedankt hé! :)

Gewoon letterlijk wat er staat. /register en je password erachter. Als jij wilt dat je wachtwoord "konijn" word dan typ je dus:

/register konijn

Daarna moet je misschien nog inloggen, maar dat zie je vanzelf verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heej Forummertjes! :)

Ik heb een vraagje, maar ik wil geen nieuw topic openen, dus vraag ik het hier. :)

Weet er iemand een Server om Death Match te spelen? Liefst met veel spelers, en ook liefst met zware wapens. Want ik heb al een Server gevonden, maar ik heb altijd een zwak wapen, en m'n tegenstanders hebben altijd zwaardere wapens.

Alvast bedankt!

MegaPilot. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar heb ik 1 grote tip voor je, klik eens op '' internet '', dan typ je bij '' mode '' in: Deathmatch, daarna komt er een hele waslijst te voorschijn met allemaal servers, klik op de server met de meeste spelers en dan kan je het gevecht beginnen, soms zitten er ook bij '' Official '' leuke servers bij waaronder:

  • Gta League Respect/Cops/Gangs etc.
  • Partyserver
  • Littlewhitney's SA:MP server

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar heb ik 1 grote tip voor je, klik eens op '' internet '', dan typ je bij '' mode '' in: Deathmatch, daarna komt er een hele waslijst te voorschijn met allemaal servers, klik op de server met de meeste spelers en dan kan je het gevecht beginnen, soms zitten er ook bij '' Official '' leuke servers bij waaronder:

  • Gta League Respect/Cops/Gangs etc.
  • Partyserver
  • Littlewhitney's SA:MP server

Had ik al gedaan, maar nooit heb je zware wapens. En ik heb nog een probleem. Ik wil me registreren, ik had dit al gedaan. Namelijk: MegaPilot, Wachtwoord: 2 letters. Nou, als ik me wil inloggen(dit moet bij sommie Servers), dan zegt hij altijd, Invalid Pasword, Too Short. Of iets in die aard. Hoe los ik dit nou op? :?

Alvast bedankt. :)

@ hieronder: Thanks voor je vlugge reactie. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, daar heb ik 1 grote tip voor je, klik eens op '' internet '', dan typ je bij '' mode '' in: Deathmatch, daarna komt er een hele waslijst te voorschijn met allemaal servers, klik op de server met de meeste spelers en dan kan je het gevecht beginnen, soms zitten er ook bij '' Official '' leuke servers bij waaronder:

  • Gta League Respect/Cops/Gangs etc.
  • Partyserver
  • Littlewhitney's SA:MP server

Had ik al gedaan, maar nooit heb je zware wapens. En ik heb nog een probleem. Ik wil me registreren, ik had dit al gedaan. Namelijk: MegaPilot, Wachtwoord: 2 letters. Nou, als ik me wil inloggen(dit moet bij sommie Servers), dan zegt hij altijd, Invalid Pasword, Too Short. Of iets in die aard. Hoe los ik dit nou op? :?

Alvast bedankt. :)

Op sommige SA:MP servers ligt het er net aan welke personage je gebruikt, kijk als je zo'n bouwvakker hebt heb je best wel zware wapens, als je een tourist ben loop je maar met zo'n 9mm pistooltje, flower, dildo..

Op de 2e vraag moet je meer letters dan 2 doen, minstens 5 bij sommige servers. Als het zo'n hele drukke server is kan het ook zo zijn dat je er cijfers bij moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...