SPT Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie ons kan helpen!!! als ik het spel opstart zie ik geen spelers in beeld... alleen de schaduw van de spelers. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen??? Thanks...... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dat heb ik nu de laatste tijd ook op de PS3, mijn oplossing was in de eerste instantie om gewoon m'n PS3 opnieuw te starten, dat holp voor eventjes, daarna had ik m'n netwerkkabel er zo'n 10 seconden uit gehaald, dat hielp ook. Alleen nu heb ik soms het probleem dat me beeld eventjes gaat haken als ik aan het multiplayen ben. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hier heb ik ook soms last van. Ik druk hem even naar het hoofdmenu (de toets in de wedstrijd). Dan klik je bijvoorbeeld op Teammanagament of een andere optie. Dan ga je weer terug naar de wedstrijd en dan zijn alle spelers er weer. Als dat niet het geval is doe je het nog eens. Lukt dat nog niet? Start dan even opnieuw op. Reageren
SPT Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Uhmm sorry was vergeten erbij te zeggen dat ik fifa op mijn computer speel Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Kan je pc m verder wel goed hendelen? Voldoet jou pc aan de eisen van dit spel? Reageren
Zeaas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Volgens mij kan je computer het spel niet aan. Als ik ook kijk naar het slechte kwaliteit van de foto. Kijk anders even hier Zoek het spel en maak van de uitkomst even 'n screentje! Bewerkt: 21 december 2008 door Zeaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.