CjThaBest Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar ik een gamepatch kan downloaden? Deze word geblokkeerd: http://autovragen.nl/Persoonlijke_Dump/gtasapatch.exe. (Ik had V2 van SA, maar gedowngrade tot modbare V2 en nu staat niks meer in de hoek van mijn SA) EDIT: hij werkt wel , maar bij 100 ping en hoger loopt hij vast Bewerkt: 26 november 2008 door CjThaBest Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Grappig, die site bestaat niet meer.. Snap trouwens niet waarom je een patch wilt hebben, als je V2 spel nu valt te modden; kan je dat dus even uitleggen? Reageren
Joriz Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Kijk is in onze download database. Daar staan alle mogelijke patches van updates naar onofficiële downgrades. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.