CjThaBest Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hoe maak je een account aan? (niet bij name: typen bijv. CjThaBest of DTBB) Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hoe maak je een account aan? (niet bij name: typen bijv. CjThaBest of DTBB) Je moet iets specifieker zijn, waar wil je een naam voor maken? Gta San Andreas? Reageren
CjThaBest Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hoe maak je een account aan? (niet bij name: typen bijv. CjThaBest of DTBB) Je moet iets specifieker zijn, waar wil je een naam voor maken? Gta San Andreas? GTA SA MP Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Bedoel je op een server? Dat doe je met de command '/Register [Paswoord]' en daarna kun je met '/Login [Paswoord]' inloggen. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Bedoel je op een server? Dat doe je met de command '/Register [Paswoord]' en daarna kun je met '/Login [Paswoord]' inloggen. bij mij zegt hij: /register <(mijn wachtwoord dat ik net heb bedacht)> Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Dan doe je dat eens voor de lol? Verbaas je Reageren
CjThaBest Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Dan doe je dat eens voor de lol? Verbaas je dit doe ik dan en dan sluit de server het laden en/of spelen in de server Bewerkt: 28 november 2008 door CjThaBest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.