Jorismartens Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Ik heb een Joypad gekocht! Ik wil nu nog wat vragen. hij werkt wel, maar wat betekent: Joy1 Joy2 Joy3 Joy4 Joy5 Joy6 ENZ... ?? (Xbox 360 controller voor PC heb ik) Bewerkt: 26 november 2008 door Jorismartens Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dat zijn de knoppen, kijk bij het calibreren van de Joypad (configuratiescherm) welke knop correspondeert met welke naam. Vaak staan de knop-namen ook aangegeven op de Joypad zelf. Succes Reageren
Jorismartens Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) _KoE_Mzungu zei: Dat zijn de knoppen, kijk bij het calibreren van de Joypad (configuratiescherm) welke knop correspondeert met welke naam. Vaak staan de knop-namen ook aangegeven op de Joypad zelf. Succes niet op de Joypad zelf Maar er staat wel Y, X, A en B op. Niet Joy 1 en BLABLABLA En het staat niet op Configuratiescherm. Bewerkt: 26 november 2008 door Jorismartens Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb wat geGoogled en veel mensen hebben problemen met een Xbox-Controller. Probeer het eens uit, maar ik raad je toch een gewone Controller aan. Ik ga je meteen een linkje geven naar een tool, want je gaat sowieso problemen hebben met je Controller afstellen(vele mensen hebben dit gehad, ik ook). >Klik.< @ hierboven: Dat is normaal hoor, op PC-Controllers staat dit meestal. Maar kijk eens naar de post van _KoE_Mzungu. Succes. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) MegaPilot zei: Ik heb wat geGoogled en veel mensen hebben problemen met een Xbox-Controller. Probeer het eens uit, maar ik raad je toch een gewone Controller aan. Ik ga je meteen een linkje geven naar een tool, want je gaat sowieso problemen hebben met je Controller afstellen(vele mensen hebben dit gehad, ik ook). >Klik.< @ hierboven: Dat is normaal hoor, op PC-Controllers staat dit meestal. Maar kijk eens naar de post van _KoE_Mzungu. Succes. Ik heb geen V1.1! Ik heb v 2.00. Ik heb GEEN EEN probleem. Ik heb gewoon de controls veranderd in het spel Bewerkt: 26 november 2008 door Jorismartens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.