Cool Hand Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hoi, ik denk dat deze vraag niet vaak gesteld is maar waar kan ik een bus vinden? ik bedoel gaan coach ofzo maar een greyhound bus... ik heb hem maar 1 x zien rijden maar ik hem niet stelen want hij reed op de snelweg en hij reed heel hard groeten, koos oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Al op de GTA SA walkthrough gekeken..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Al op de GTA SA walkthrough gekeken..? Hij staat op de Walktrough wel maar er is geen locatie van. Je zet hem vaak rijden aan het Los Santos Airport. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 hoi, ja ik had inderdaad even in de walktroughs gekeken, maar er staat geen locatie...daarom vroeg ik het ook. bedankt voor jullie reacties ik zal gelijk even kijken of ik die bus vind. groet, koos oudshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) en...gevonden??? Bewerkt: 10 april 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 en...gevonden??? Dat moeten we nog maar afwachten dan he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik zie de greyhound bus toch niet in de walktrough staan hoe heet in SA? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik zie de greyhound bus toch niet in de walktrough staan hoe heet in SA? :huh: volgens mij bedoelt hij deze bus: bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik kan die bus nergens vinden bestaat die wel :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik dacht dat er een stond in san fierro bij het TVstation er tegen over mrr weet het niet zeker misschien is het een coache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) HUH greyhound <_< Bewerkt: 11 april 2005 door Colleke1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Maar er is GEEN greyhound bus. <_< Hoe ben je aan die bus gekomen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Maar er is GEEN greyhound bus. <_< Hoe ben je aan die bus gekomen ?? zullen ze wel met de ARMAX gedaan hebben B) (weet het niet zeker) PS: NIET dubbelposten rechts boven staat een edit knop :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Maar er is GEEN greyhound bus. <_< Hoe ben je aan die bus gekomen ?? zullen ze wel met de ARMAX gedaan hebben B) (weet het niet zeker) PS: NIET dubbelposten rechts boven staat een edit knop :o Jaa sorry was wat fout gegaan dus had ik het daar maar in verandert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 11 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) ja ik bedoel de 'bus' maar dus geen coach... ik heb bij de haven gekeken en bij 't vliegveld en 'tada' ik vond hem! ik zal straks ook even kijken of ik hem tegen over de tv tower kan vinden. en voor de mensen die niet wisten wat ik bedoelde met grey hound: greyhound is eigenlijk de echte naam voor die bus. een coach is eigenlijk een touring car. dat wil zeggen dat die gebruikt word voor afzwaaidagen, schooldag etc... groeten, koos oudshoorn Bewerkt: 11 april 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.