Jump to content

Vigilance missie´s


Black Admiral

Recommended Posts

Ik wil de Vigilance Missie's doen, het liefst met een tank of een helikopter. Maar ik ben pas opnieuw begonnen dus ik ben niet ver, bij de missie's van Catalina ongeveer. Dat betekend dus dat er geen tanks in het spel staan. Weet iemand nog een andere manier om de Vigilance Missies te halen, of waar een tank te verkrijgen is? Met de motor lukt me telkens niet...

P.S. Ik speel zonder cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel. ^_^

Zorg ervoor dat je 6 Sterren Wanted Level krijgt. Dit doe je door Politie-Pedestrians te doden, hun auto's op te blazen, noem maar op! Rotzooi dus een beetje. :)

Nu komen er Leger-Pedestrians op je af met Rhino's(Tank's) en Barracks OL's. Nu heb je twee keuzes. Oftewel:

  • Je laat een Rhino op je afkomen, de Leger-Pedestrian springt eruit, en jij steelt de Rhino.
  • Je laat een Rhino je achtervolgen tot aan je dichtste Safe House, dan ga je naar binnen, je saved je spel. Nu staat de Rhino voor je Safe House zonder een Leger-Pedestrian erin! Dit is de makkelijkste methode, aangezien de Leger-Pedestrians zwaarbewapend zijn. ;)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om gebruik te maken van de zogenaamde 'Vigilate Glitch', mits je het spel op de PS2 speelt. [meer informatie]

Toevallig heb ik de vigilante gister nog gehaald met een HPV1000 (voor de eerste keer) en het viel mij 100% mee. Voordeel van de HPV1000 is dat je ook vooruit kan schieten (drive-by). Zorg wel van te voren voor maximale health (Paramedic missie), een volle armor en ruim voldoende kogels voor een SMG. Ik raad je overigens de Hunter aan omdat je wanted level nauwelijks stijgt zolang je maar gebruik maakt van de onboard minigun. Tevens ben je onbereikbaar voor de politie met 1 of 2 sterren wanted level. Daarbij hoef je dus zelf niet voor munitie te zorgen. De Hunter kom je echter pas later in het spel tegen. De makkelijkste manier om een Hunter te bemachtigen is nadat je de vliegschool hebt gehaald met allemaal gouden medailles. Of je zorgt ervoor dat je zowel de Driving School (brons is voldoende) als de missie 'Verdant Meadows' (de missie starten is voldoende) gehaald hebt. Dan komt namelijk het Race Tournament beschikbaar; dan start je de airrace 'Heli Hell' en parkeer die Hunter in je hangar, faal de airrace en je hebt een Hunter in je hangar om de Vigilante te spelen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel. ^_^

Zorg ervoor dat je 6 Sterren Wanted Level krijgt. Dit doe je door Politie-Pedestrians te doden, hun auto's op te blazen, noem maar op! Rotzooi dus een beetje. :)

Nu komen er Leger-Pedestrians op je af met Rhino's(Tank's) en Barracks OL's. Nu heb je twee keuzes. Oftewel:

  • Je laat een Rhino op je afkomen, de Leger-Pedestrian springt eruit, en jij steelt de Rhino.
  • Je laat een Rhino je achtervolgen tot aan je dichtste Safe House, dan ga je naar binnen, je saved je spel. Nu staat de Rhino voor je Safe House zonder een Leger-Pedestrian erin! Dit is de makkelijkste methode, aangezien de Leger-Pedestrians zwaarbewapend zijn. ;)

Succes. ^_^

Ja dat is het probleem: Ik kan niet meer dan vier sterren krijgen! Het is gewoon onmogelijk, ik heb alles wat ik zag kapot geschoten en dat voor 10 minuten lang, maar het werden er maar niet meer.

Ik raad je aan om gebruik te maken van de zogenaamde 'Vigilate Glitch', mits je het spel op de PS2 speelt. [meer informatie]

Toevallig heb ik de vigilante gister nog gehaald met een HPV1000 (voor de eerste keer) en het viel mij 100% mee. Voordeel van de HPV1000 is dat je ook vooruit kan schieten (drive-by). Zorg wel van te voren voor maximale health (Paramedic missie), een volle armor en ruim voldoende kogels voor een SMG. Ik raad je overigens de Hunter aan omdat je wanted level nauwelijks stijgt zolang je maar gebruik maakt van de onboard minigun. Tevens ben je onbereikbaar voor de politie met 1 of 2 sterren wanted level. Daarbij hoef je dus zelf niet voor munitie te zorgen. De Hunter kom je echter pas later in het spel tegen. De makkelijkste manier om een Hunter te bemachtigen is nadat je de vliegschool hebt gehaald met allemaal gouden medailles. Of je zorgt ervoor dat je zowel de Driving School (brons is voldoende) als de missie 'Verdant Meadows' (de missie starten is voldoende) gehaald hebt. Dan komt namelijk het Race Tournament beschikbaar; dan start je de airrace 'Heli Hell' en parkeer die Hunter in je hangar, faal de airrace en je hebt een Hunter in je hangar om de Vigilante te spelen. Succes ^_^

Het probleem van de Hunter is dat ik nog aan het begin van het spel zit en mijn 150% Armor wil, om zo beter door de missies te komen. En ik speel trouwens ook op PC, dus de glitch gaat het niet worden. Maar wel bedankt voor de tips!

Maar heeft iemand nog een tip voor de Wanted-Level, of moet ik maar op een HPV1000 bezig blijven?

Bewerkt: door Black Admiral
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar heeft iemand nog een tip voor de Wanted-Level, of moet ik maar op een HPV1000 bezig blijven?
Gebruik de kaart met locaties van de Cop Bribes op WikiGTA: >klik<

En zorg ervoor dat vooral blijft rijden met een wanted level, zeker met 2 sterren, als je te lang stil staat ben je een makkelijker doelwit voor de politie. En op een motor ben je een minder beschermd dan in een auto. Probeer te voorkomen dat je 3 sterren haalt, dan wordt het een stuk lastiger. Succes ^_^

PS: Overigens is het spel redelijk te doen tot aan de vliegschool zonder die 50 extra armor, dus je kan er altijd nog voor kiezen om te wachten met de Vigilante totdat je een Hunter hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

kick! :puh:

Ik snap ook niet veel van die vigilante missies,met de HPV-1000 kom ik niet verder dan level 8,met de hunter niet verder dan level 11. Mn voertuig wordt altijd opgeblazen. :(

Wie heeft tips? :?

P.S. Ik speel op de Xbox.

Bewerkt: door Gast
Link to comment
Delen op andere websites

kick! :puh:

Ik snap ook niet veel van die vigilante missies,met de HPV-1000 kom ik niet verder dan level 8,met de hunter niet verder dan level 11. Mn voertuig wordt altijd opgeblazen. :(

Wie heeft tips? :?

P.S. Ik speel op de Xbox.

Rhino 8)

De truc is simpel, ga naar area 69.

Hier is een snapmap. Vanaf het onderste rode puntje loop je naar het middelste. Daar zie je een hek dat opgeblazen kan worden, in tegenstelling tot de omringende hekken. Blaas het op met een Rocket Launcher of een granaat of iets dergelijks, of rij er gewoon doorheen met een auto. Je moet nu snel zijn, want je hebt Wanted Level 5. Je rent naar het derde rode puntje, een van de hangars. Daar staat een Rhino. Als je snel genoeg bent, ben je daar voordat een politieheli is aangekomen. Dan jat je de tank en rij je via dezelfde weg weer terug uit Area 69. Je rijdt naar Verdant Meadows, je plaatst de Rhino in je hangar of garage, en je savet. Wanted Level is weg, en jij hebt een Rhino. Nu kun je ongestoord Viligante Missies doen. Maar doe dat dan wel in een stad, en niet op het platteland.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
wil je met codes of zonder codes

soja doe de code van hunter of rhino tank

Let aub op de datum voordat het überhaupt in je opkomt om te willen reageren - je bent bijna 2 maanden te laat met je 'hulp'.

Dit topic kan dus gewoon met rust gelaten worden tenzij er weer hulp nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Euh, ja ik.

Als ik de taxi's missie's speel, wil dat ventje die ik naar een bepaalde plaats moet brengen niet uitstappen.

Dan stap ik uit en hij ook, maar dan moet ik weer in de auto en dan verlies ik tijd. Ik verlies steeds 3 seconden.

Weet iemand hoe ik dit beter kan aanpakken?

Ik speel met cheat's.

Gr,

Cabby

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...