Jump to content

Waarmee speel jij GTA:SA?

Speel jij SA met een joypad of gebruik jij het toestenbord en muis?  

72 leden hebben gestemd

1. 1. poll

• Met een Joypad.
      15
    • Met het toetsenbord en muis.
      43
    • Zowel met een Joypad als het toetsenbord + muis.
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ikzelf vind het leuker om met de Joypad te spelen.

Ik heb er vandaag 1tje gekocht!

--------------------------------------------------------------------------------------

En nu nog iets anders. (Een andere poll.)

Ikzelf die van de PS 2

Typ het hier maar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel liever met een muis + toetsenbord, dat komt omdat ik gewend ben om GTA te spelen op de pc. En pc's + joypads vind ik zelf niet echt lekker samengaan. Dus vandaar

paul007 ^_^

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Ik was de PS2 gewend en kon daarna niet wennen aan het toestenbord + muis, gevolg was dat ik me overgeleverd heb aan een gamepad. En ik heb daar tot op heden geen spijt van gehad. ^_^

Alleen handmatig richten doe ik met de muis, omdat dat exacter is en dus makkelijker is. Dus eigenlijk: Joypad + muis.

Gebruik in het vervolg een topictitel die correspondeert met de inhoud. Met alleen 'Poll' is het erg onduidelijk.

Ik was de PS2 gewend en kon daarna niet wennen aan het toestenbord + muis, gevolg was dat ik me overgeleverd heb aan een gamepad. En ik heb daar tot op heden geen spijt van gehad. ^_^

Same here. :puh: Eerst had ik SA voor m'n PS2. Maar ik ontdekte dat m'n Laptopje San Andreas aankon(Low weliswaar, maarkom), dus bestelde ik San Andreas(PC) in de winkel. Maarja, ik was dus ook overgeleverd aan de Controllers. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Ik kan niet zonder mijn toetsenbord en muis, maar sinds ik ook over GTA: IV beschik word het steeds irritanter. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Ik speel met toetsenbord en muis (zoals bij alle games) maar waarom kan ik niet stemmen?

Als ik eentje selecteer en op Stem druk zegt ie dat ik er geen geselecteerd heb? ._.

Geplaatst:

Ik heb GTA San Andreas op de PS2 en de PC en kan met de controller en met muis+toetsenbord goed genoeg spelen mede dankzij;

PC: Counter Strike

PS2: Brothers in Arms : Road To Hill 30

:dans:

( ja ik weet dat dat andere spellen dan GTA zijn maar ik heb daar m'n skillz van ja! ^_^ )

Geplaatst:

Met de joypad, na een paar dagen oefenen met de toetsenbord en muis kon ik het maar niet wennen.

Dus toen heb ik een joypad gekocht

Geplaatst:

Ligt eraan welk spel het is, op de PC vind ik het lekkerder om een speler te selecteren en neer te schieten. Op de PS2 is het het natuurlijk leuker om missie's te doen.

Geplaatst:

Nu ben ik sowieso een PC-gamer, dus het mag dan ook geen verrassing heten dat ik duidelijk voorkeur geef aan een toetsenbord + muis. De muis is vaak toch echt veel preciezer en een toetsenbord gebruik ik ook heel veel. Wat mij betreft ligt het fijner in de hand (juist omdat je het niet in je hand houdt) en is het makkelijker in gebruik. Daarnaast zijn er veel meer toetsen en toetscombi's mogelijk. Bovendien is het makkelijk om tekst in te voeren; nu heb je dat bij GTA SA niet zo vaak nodig, maar toch.

Geplaatst:

Ik ben een echte controller (een joypad voor console voor het geval je het nog niet wist :puh: ) gamer, maar ik speel gta toch liever met muis en toetsenbord. Ik maak misschien minder snel headshots dan met een controller, maar ik vind gta niet zo lekker spelen met een controller. Ik had Vice City Stories ook liever op de pc dan op de psp.

Geplaatst:

Ik speel gewoon met mijn toetsenbord en muis(ik heb wel Joystick maar het is nu al JAREN geleden dat ik die nog gebruikt heb). Ik geloof dat ik die op deze pc en op mijn vorige pc(die inmiddels 5 jaar oud is) nooit gebruikt heb, dus ik vraag me nog wel af of die nog werkt :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...