Sprunk Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hallo, Ik heb nu Visual Basic 6, maar ik heb nog 0 programmeer kennis. Weet iemand misschien wat goede tutorials waarin je stap voor stap leert programmeren in VB6. De enige tut over VB6 op dit forum is sinds februari 2006 nog in ontwikkeling, dus ik kom er niet echt ver mee. En op google vind ik alleen maar engelse tuts. Het liefst heb ik het in het Nederlands. Alvast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik weet zelf niks van VB6, maar misschien heb je iets aan dit of dit. Beide tutorial lijstjes zijn eenvoudig gevonden met Google. Zoek naar 'vb6 tutorial' of 'visual-basic tutorials' of een andere variant en let erop dat je naar "pagina's in het Nederlands" zoekt, als dit heel belangrijk voor je is. Vanzelfsprekend kun je veel meer goede resultaten vinden als je ook in het Engels zoekt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik weet zelf niks van VB6, maar misschien heb je iets aan dit of dit. Beide tutorial lijstjes zijn eenvoudig gevonden met Google. Zoek naar 'vb6 tutorial' of 'visual-basic tutorials' of een andere variant en let erop dat je naar "pagina's in het Nederlands" zoekt, als dit heel belangrijk voor je is. Vanzelfsprekend kun je veel meer goede resultaten vinden als je ook in het Engels zoekt. Ik wist helemaal niet dat er ook een knopje met nederlandse pagina's is op google :$ Naja, bedankt iig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.