Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Hey Ik had gelezen dat er teargas op het vliegveld van LV lag. Ik was gaan kijken en ik had teargas gevonden maar toen ik terug kwam het niet meer terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan het maar 1 keer nemen tenzij je dood bent gegaan;) ,dat is ook zo met de parachute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ook je spel ff saven en dan terug gaan naar LV airport naar het teargas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan ook je spel ff saven en dan terug gaan naar LV airport naar het teargas Ok dankje :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 wat is teargas :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 traan gas, als je het gooit, komt er rook en je levensbalk mindert als je erin blijft staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 je kan ook je spel ff saven en dan terug gaan naar LV airport naar het teargas of gewoon een rondje om het vliegveld rijden en dan weer terugkomen, helpt meestal ook wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 of gewoon even gebouw binnen en dan naar buiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 naar het dichtsbijzijnde safehouse lopen/rijden naar binen en terug na buiten en terug na die plaats PS:volgens mij hoort dit topic in general te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 naar het dichtsbijzijnde safehouse lopen/rijden naar binen en terug na buiten en terug na die plaatsPS:volgens mij hoort dit topic in general te staan Kan wel is het heeeeeel erg ?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 waar ergens op de luchthaven licht die traan gas en op de welke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 naar het dichtsbijzijnde safehouse lopen/rijden naar binen en terug na buiten en terug na die plaatsPS:volgens mij hoort dit topic in general te staan Kan wel is het heeeeeel erg ?! Jah zo erg dat we je nu eigenlijk moeten verbannen Neeh wat maakt''t uit, je komt ergens toch niet helemaal uit? dan hoort het toch hier te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 naar het dichtsbijzijnde safehouse lopen/rijden naar binen en terug na buiten en terug na die plaatsPS:volgens mij hoort dit topic in general te staan Kan wel is het heeeeeel erg ?! Jah zo erg dat we je nu eigenlijk moeten verbannen Neeh wat maakt''t uit, je komt ergens toch niet helemaal uit? dan hoort het toch hier te staan? Okey, da dacht ik al B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 waar ligt die tear gas precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 waar ligt die tear gas precies? op het lv airport,goed zoeken jongetje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.