Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 waar ligt die tear gas precies? op het lv airport,goed zoeken jongetje . Waar, zuid, of noord, bij een loods of zo??????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 waar ergens 2 vliegtuigjes naast me kaar staan op lv airport.zoek maar eens op het vlieg veld :rolleyes: doe een beetje moeite . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 --topic moved-- (toch :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ik weet niet of ik deze link mag geven. :rolleyes: http://hem.bredband.net/708145/img.html?&Teargas&2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 heb m gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik heb het nog niet gevonden maar ik blijf zoeken thanks voor de screen PS gaan mensen er dood aan? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik heb het nog niet gevonden maar ik blijf zoeken thanks voor de screen PS gaan mensen er dood aan? :blink: Ze staan er dan te hoesten of wat dan ook en dan kan je ze aanvallen. Als je Tear Gas gebruikt zijn ze volgens mij ook sneller dood als je aanvalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ok thanks dragonmaster is dus wel handig spul snel zoeken :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 waar ligt die tear gas precies? Het staat helemaal tegen over de ingang als je binnenkomt dan helemaal doorrijden en dan zie je 2 shamals en het ligt er tussenin of aan een van de kanten van de shamals :ph34r: colleke1 :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 dat tear gas ligt ook in het marine schip bij san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 ik heb het gevonden op het vliegveld :rolleyes: cool spul mensen raken er helemaal van in de war en zijn makkelijker te beroven :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 ik gebruik het om mijn weapon skill omhoog te krijgen dan lopen ze niet (zo) snel weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 dat tear gas ligt ook in het marine schip bij san fierro Waar ergens in het schip. ???? Ik ga denk ik er niet heen als da ergens helemaal in het schip is ik heb geen zin in het leger om dood geschote te worde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 waar ligt die tear gas precies? ik wil eigenlijk ook wel weten waar :unsure: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 waar ligt die tear gas precies? ik wil eigenlijk ook wel weten waar :unsure: :ph34r: Zie de topic dan kom je er wel achter :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.