Donald F. Duck Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb net Mozilla Thunderbird gedownload, en als ik een Hotmail/Live account in wil geven, moet ik een POP en SMTP server hebben. Nadeel is: in mijn Windows Live Mail staat bij server dat ik een HTTP-server gebruik. Wat moet ik dan invullen bij POP en SMTP? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb net Mozilla Thunderbird gedownload, en als ik een Hotmail/Live account in wil geven, moet ik een POP en SMTP server hebben. Nadeel is: in mijn Windows Live Mail staat bij server dat ik een HTTP-server gebruik. Wat moet ik dan invullen bij POP en SMTP? pop.gmail.com smtp.gmail.com Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Bedankt. Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Google heeft voor Gmail ook een hele handleiding gemaakt voor het instellen van een Gmail-account in Mozilla Thunderbird, zie hier. Ook andere e-mailclients staan in die hulpdocumenten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Is Thunderbird een soortvan Outlook? Ik ben namelijk fan van Mozilla Producten Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Is Thunderbird een soortvan Outlook? Ik ben namelijk fan van Mozilla Producten Ja, het is ook een e-mailclient. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Is Thunderbird een soortvan Outlook? Ik ben namelijk fan van Mozilla Producten Ja, het is ook een e-mailclient. Oh ok.... Wat zijn nog meer nuttige Mozilla producten Reageren
K.O. Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Oh ok.... Wat zijn nog meer nuttige Mozilla producten Dat kun je op de site van Mozilla natuurlijk heel eenvouding vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.