Jump to content

Mozilla Thunderbird Hotmail emailadres

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net Mozilla Thunderbird gedownload, en als ik een Hotmail/Live account in wil geven, moet ik een POP en SMTP server hebben. Nadeel is: in mijn Windows Live Mail staat bij server dat ik een HTTP-server gebruik. Wat moet ik dan invullen bij POP en SMTP?

Geplaatst:
Ik heb net Mozilla Thunderbird gedownload, en als ik een Hotmail/Live account in wil geven, moet ik een POP en SMTP server hebben. Nadeel is: in mijn Windows Live Mail staat bij server dat ik een HTTP-server gebruik. Wat moet ik dan invullen bij POP en SMTP?

pop.gmail.com

smtp.gmail.com

Geplaatst:

Google heeft voor Gmail ook een hele handleiding gemaakt voor het instellen van een Gmail-account in Mozilla Thunderbird, zie hier. Ook andere e-mailclients staan in die hulpdocumenten.

Geplaatst:
Is Thunderbird een soortvan Outlook? Ik ben namelijk fan van Mozilla Producten :)

Ja, het is ook een e-mailclient.

Geplaatst:
Is Thunderbird een soortvan Outlook? Ik ben namelijk fan van Mozilla Producten :)

Ja, het is ook een e-mailclient.

Oh ok.... Wat zijn nog meer nuttige Mozilla producten :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...