Jump to content

GTA 5


discocars

Recommended Posts

The latest edition of Gametrailers’ Bonus Round discussed Grand Theft Auto 4, its Xbox 360-exclusive expansions, and Grand Theft Auto 5’s release date. You can watch the episode below.

To quote investment banker Wedbush Morgan Securities’ game industry analysts Michael Pachter: “I actually think they already have a story in mind. GTA5 is already in the planning stage and my guess is you’ll see [the next GTA] in two and a half years. In fall of 2010, there’ll be Grand Theft Auto 5.”

This last Grand Theft Auto Bonus Round episode discusses whether or not the release of GTA4 on April 29th will be the fall of GTA as a series or if Rockstar will reach new heights?

bron: http://www.videogamesblogger.com/2008/04/1...n-fall-2010.htm

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ze werken nu aan 3 GTA's tegelijk?

Nee! Lees het aub.

Een investment bankier (die verder niets met Rockstar Games of GTA heeft te maken) denkt dat een volgende GTA uit zou kunnen komen in 2010.

Dit is dus verder geen nieuws. Aangezien ik ook kan zeggen dat er volgend jaar maar liefst 100 GTA's uit komen. Als iemand het zegt is het nog niet waar.

Zodra er echter officieel nieuws komt zijn wij (GTAGames.nl) er als eerste bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ze werken nu aan 3 GTA's tegelijk?

Nee! Lees het aub.

Een investment bankier (die verder niets met Rockstar Games of GTA heeft te maken) denkt dat een volgende GTA uit zou kunnen komen in 2010.

Dit is dus verder geen nieuws. Aangezien ik ook kan zeggen dat er volgend jaar maar liefst 100 GTA's uit komen. Als iemand het zegt is het nog niet waar.

Zodra er echter officieel nieuws komt zijn wij (GTAGames.nl) er als eerste bij.

ze zijn in een planningsfase van gta 5 je moet wel de het filmpje bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra er echter officieel nieuws komt zijn wij (GTAGames.nl) er als eerste bij.

Net zoals met de Rockstar Social Club update. 1 dag te laat. Niet zo'n probleem, het is niet van levensbelang.

Ik denk niet dat de volgende GTA GTA V gaat heten. Ik denk gewoon weer een titel met echt letters, en geen cijfers. Pas wanneer dan de Next Gen gaming is, dan komt de volgende GTA en dan cijfer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ze werken nu aan 3 GTA's tegelijk?

Nee! Lees het aub.

Een investment bankier (die verder niets met Rockstar Games of GTA heeft te maken) denkt dat een volgende GTA uit zou kunnen komen in 2010.

Dit is dus verder geen nieuws. Aangezien ik ook kan zeggen dat er volgend jaar maar liefst 100 GTA's uit komen. Als iemand het zegt is het nog niet waar.

Zodra er echter officieel nieuws komt zijn wij (GTAGames.nl) er als eerste bij.

Maar als Rockstar nu daadwerkelijk plannen aan het maken is voor GTA V, en ze ook nog bezig zijn met GTA IV voor de PC en GTA: Chinatown Wars...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel een nieuwe GTA komt, maar dat het niet GTA V gaat heten.

GTA III, Vice City en San Andreas hielden het vol op 1 engine. Natuurlijk werd ie wel verbeterd bij vice city en san andreas. Een nieuwe engine maken kost veel geld, tijd en werk. Dus bij de volgende zullen ze de engine wel verbeteren, en zal ook zoiets al San Andreas heten, met een streek of stad in de naam. Met verbeterde engine, nieuw hoofdpersoon, stad etc. etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ze werken nu aan 3 GTA's tegelijk?

Nee! Lees het aub.

Een investment bankier (die verder niets met Rockstar Games of GTA heeft te maken) denkt dat een volgende GTA uit zou kunnen komen in 2010.

Dit is dus verder geen nieuws. Aangezien ik ook kan zeggen dat er volgend jaar maar liefst 100 GTA's uit komen. Als iemand het zegt is het nog niet waar.

Zodra er echter officieel nieuws komt zijn wij (GTAGames.nl) er als eerste bij.

ze zijn in een planningsfase van gta 5 je moet wel de het filmpje bekijken

Nee, een investment bankier zegt dat hij denkt dat ze in een planningsfase zitten.

Er is niemand in het filmpje te zien van Rockstar of met inside informatie van rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel een nieuwe GTA komt, maar dat het niet GTA V gaat heten.

GTA III, Vice City en San Andreas hielden het vol op 1 engine. Natuurlijk werd ie wel verbeterd bij vice city en san andreas. Een nieuwe engine maken kost veel geld, tijd en werk. Dus bij de volgende zullen ze de engine wel verbeteren, en zal ook zoiets al San Andreas heten, met een streek of stad in de naam. Met verbeterde engine, nieuw hoofdpersoon, stad etc. etc.

Ja dat denk k ook.

Tis nog veel te vroeg om te gaan speculeren over een volgende GTA.

Die komt er tog wel.

En hoe en wanneert en met welke naam, dat moge we lkkr aan Rockstar over laten.

:Y:cya:^_^:dans::tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben vaak de zelfde engine gebruikt voor delen van GTA Dus dat zullen ze nu ook wel doen het is inderdaad duur ,Maar GTA V gaat er wel komen, Toch kan het best wezen dat de naam niet hetzelfde zou wezen (voorbeeld San Andreas en Vicecity) ze kunnen dus heel erg veel kanten op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...