freggelicious Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 hey, ik zit met een probleem... het lukt me dus niet om deze missie tot een goed einde te brengen. ik krijg nooit meer punten als men tegenstander, heeft er soms iemand een hint ofzo hoe ik dit tot een goed einde kan brengen, want zonder deze missie geraak ik niet verder. alvast merci! groetjes freggelicious Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Kwestie van timing: druk op het juise moment de juiste knop in. Maar gebruik aub in het vervolg eerst de zoekfunctie en/of wikigta. Deze tip is al vaker gegeven voor deze missie. Succes Reageren
Houstyn Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Jep, ook veel moeite mee gehad... Om het te redden had ik ff de keys verandert bij de options. Bijvoorbeeld alle pijltjes. Dan rij je erheen met WASD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.