Jump to content

NOE

Samurai

Recommended Posts

Gewoon rustig blijven, en af en toe naar beneden gaan om je Visibility balk leeg te laten lopen. Door de corona boven Angel Pine vliegen en dan weer via de zelfde weg terug. Pas wel op voor Area 69 want 5 sterren aan de broek voor de landing is niet bepaald makkelijk.

Delen op andere websites

Je moet proberen om zo veel mogelijk over water te vliegen, en over het vliegveld van San fierro...(het buitenste stuk waar de heli staat) proberen om zo laag mogelijk te blijven, maar wel zorgen dat je over de bruggen gaat!, want als je er onderdoor gaat, dan kun je wel eens neerstorten...

Ik hoop dat dit je geholpen heeft :)

Delen op andere websites

Zorg dat je eerst over de rivier vliegt, dan kom je bij het vliegveld, ga dan naar de corona en vervolgens vlieg je via de zee weer terug.

sanandreasmap3sa.th.gif

Zo heb ik het gedaan.

Bewerkt: door Slimm
Delen op andere websites

Joo

Ik wil niet betweterig doen he, maar volgens mij heb ik echt de makkelijkste manier toegepast om deze missie te doen. Ik heb ze één keertje geoefend en de tweede keer was hij al gelukt.

Je moet gewoon opstijgen naar het oosten tot je aan het water bent, dan vlieg je heel san andreas af over het water tot bij angel pine, daar keer je door de corona terug en leg je de zelfde weg terug af. PAS OP: als je terug keer ga dan onder de golden gate bridge (sa naam vergete) en dan gewoon rechtdoor vliegen en landen. Dit is makkelijker omdat je anders over de rotsen moet vliegen en dat kan dit vliegtuigje moeilijk. Hopelijk helpt het je (y)!

David

Delen op andere websites

Joo

Ik wil niet betweterig doen he, maar volgens mij heb ik echt de makkelijkste manier toegepast om deze missie te doen. Ik heb ze één keertje geoefend en de tweede keer was hij al gelukt.

Je moet gewoon opstijgen naar het oosten tot je aan het water bent, dan vlieg je heel san andreas af over het water tot bij angel pine, daar keer je door de corona terug en leg je de zelfde weg terug af. PAS OP: als je terug keer ga dan onder de golden gate bridge (sa naam vergete) en dan gewoon rechtdoor vliegen en landen. Dit is makkelijker omdat je anders over de rotsen moet vliegen en dat kan dit vliegtuigje moeilijk. Hopelijk helpt het je (y)!

David

sry, twas het westen he <_<

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

Niet dubbelposten!! ik weet wel dat je nieuw bent, maar wil je de volgende keer de EDIT-knop gebruiken?deze zit rechtsbovenaan je post, hiermee wijzig je je bericht, i.p.v.dubbel te posten ;)

Delen op andere websites

Niet dubbelposten!! ik weet wel dat je nieuw bent, maar wil je de volgende keer de EDIT-knop gebruiken?deze zit rechtsbovenaan je post, hiermee wijzig je je bericht, i.p.v.dubbel te posten ;)

Nieuw? Kijk eens naar zijn registratiedatum... Dat iemand weinig posts heeft wil niet altijd zeggen dat hij nieuw is ;)

Maar ontopic, als je over het water vliegt is er weinig moeilijks aan die missie, gewoon vlak over het water vliegen, niet te laag maar ook niet te hoog, en ook oppassen dat je nergens in de bomen crasht. Ik had er geen problemen mee iig ;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...