Jump to content
Joriz

Nog drie nieuwe GTA4 Video Editor filmpjes online!


Zojuist heeft Rockstar Games weer drie nieuwe filmpjes online gezet die zijn gemaakt met de Grand Theft Auto IV Video editor. GTA4 voor de PC heeft een exclusieve video editor waarmee je zelf filmpjes kan maken in GTAIV. Tijdens het spelen hoef je als er wat interessants is gebeurd enkel op F2 te drukken waarna je de laatste 30 tot 45 seconde aan speeltijd kan bewerken tot een mooi filmpje. Hieronder staat een videofilmpje wat gaat over het explosief lekkere drankje Sprunk:

Get the Flash Player to see this player.

De andere twee filmpjes, waaronder een kort Engelstalig video tutorial filmpje, zijn te vinden in de galerij.

Ben je er nog steeds niet uit hoe de Video Editor werkt? Hanneswasco heeft speciaal voor ons de hele werking van de Video Editor in het Nederlands op WikiGTA uitgelegd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Aangezien de storyline en dergelijke toch niks nieuws meer is voor mij (op PS3 uitgespeeld) ga ik ook meteen aan de gang met de video editor, ziet goed uit...

Rockstar heeft zich dan wel de tijd genomen, maar het was het wachten waard! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jezus dit is een paar dagen geleden ook al door iemand gepost en jullie komen er nu pas achter wat sloom :bonk: :bonk:

Dit is pas gisteren namiddag gepost, je moet nu niet overdrijven. Overigens kwam dit dan pas uit op GameTrailers, maar was het nog niet uitgegeven op Rockstar Games Social Club TV en voor andere sites.

Verder leuke, maar korte filmpjes. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke filmpjes :).

FYI, het liedje bij Sprunk heet "Boys Noize - & Down", de andere hoef ik niet dus heb ik niet ge-ID't.

Ik ben benieuwd welke lettertypen ze hebben bij teksten. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jezus dit is een paar dagen geleden ook al door iemand gepost en jullie komen er nu pas achter wat sloom :bonk: :bonk:

Helaas hebben sommige websites bepaalde afspraken met Rockstar Games waardoor ze sommig materiaal een dag of een aantal dagen eerder krijgen. Wij proberen alles altijd zo snel mogelijk op de website te krijgen, maar niet altijd mag dat helaas dus. Maar er is ook regelmatig materiaal wat wij eerder online hebben dan andere website al showen wij hier niet zo mee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begin werkelijk erg geïnteresseerd te raken in de Video Editor-functie van GTA IV. Van iets wat bijna niets voorstelt kun je al iets moois maken, zoals je kunt zien aan het filmpje uit de hoofdpost (Sprunk).

Ik denk dat ik me daar voornamelijk mee ga bezighouden, wat betreft de PC-versie. De Xbox 360 versie gaat de kast in, want daarmee zit ik toch al een tijdje op de 100%.. 8)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke filmpjes :).

FYI, het liedje bij Sprunk heet "Boys Noize - & Down", de andere hoef ik niet dus heb ik niet ge-ID't.

Ik ben benieuwd welke lettertypen ze hebben bij teksten. :puh:

Mvg,

Flitskikker

goe lieke om tecktonic op te dansen.

ik denk dat de lettertype hetzelfde blijft zoals de andere gta's

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...