Timske Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik ben bezig met een soort van Bazooka, rockter launcher of hoe je het maar wilt noemen.. Het ziet er best leuk uit vind ik zelf. Hier alvast screen. Zwaar in W.I.P. ! Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ziet er leuk uit. Doet me denken aan dit. Maak er ook een hip lock-on vizier op. Wordt hij voor SA? KUTGW! Reageren
Timske Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ziet er leuk uit. Doet me denken aan dit. Maak er ook een hip lock-on vizier op. Wordt hij voor SA? KUTGW! Iemand uit mijn klas had dit met karton gemaakt voor een surprise En het is bijna af. Nog wat details erbij. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 dubbelpost ontopic: ziet er leuk uit! alleen: waar blijft de screen met extra details? Reageren
MFCL Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ik vind het eigelijk een beetje erg simpel gemaakt... dit zou je eigelijk in 2 minuten kunnen maken... maak veel meer details Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 In welke gta's wil je m zetten? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Volgensmij heb je in Scarface T.W.I.Y. (game) ook die rocket launcher? Reageren
Traser Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Volgensmij heb je in Scarface T.W.I.Y. (game) ook die rocket launcher? Yepm .. ik heb het spel ook, Die rocketlauncher blaast alles weg Dus ik zou de Weapon.dat ook ff aanpassen .. voor wat meer firepower! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.