Jump to content

stuurwiel


Vansloneker

Recommended Posts

Een Thrustmaster 360 Modena.

Doet het wel normaal in andere spellen.

Het sturen reageert erg sloom en het lukt me ook niet het gas op het pedaal in te stellen. Steeds een knopje indrukken rijd niet lekker.

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt waarschijnlijk aan je stuurwiel zelf. Zorg dat je het goed installeert en ook de drivers die er bij zitten goed installeert. Vaak kun je het na het installeren nog testen of het goed werkt. Lees ook goed de handleiding voor je het installeert.

In Vice City selecteer je bij 'controls' dan 'steer'. Als het goed is zou het dan moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal opties zijn alleen mogelijk bij het opstartscherm, en niet als je eenmaal aan het spelen bent. Als je het spel opstart moet je voor je gaat spelen al naar opties gaan, dan kan je sowieso bij alle opties. Volgensmij is het bij controls wel zo dat je die altijd kunt wijzigen, ook tijdens het spelen.

Nog een tip: Gebruik geen stuurwiel, het werkt niet, je spelbeleving gaat er nauwelijks op vooruit, en je krijgt veel frustraties, wat je ook weer moet uiten enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het niet helemaal mee eens Baffie. Het hangt van persoon tot persoon af of je een stuurwiel lekker vindt spelen. Als jij het niet prettig vindt, ok. Maar misschien vindt Vansloneker het wel prettig. Het gaat er nu om of we een oplossing kunnen vinden om het naar behoren te laten functioneren, niet of het prettig speelt of niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In VC zit alleen de optie redefine mousecontrols en daar kom ik niet verder mee. Om te sturen heb ik liever een wheel, als het goed werkt natuurlijk.

Mijn wheel werkt perfect met andere games.

En in VC is mijn joystick perfect voor het helikopter vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...