Vansloneker Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 Als ik met mijn stuurwiel wil sturen werkt het net als de pijltjestoetsen, links of rechts sturen alleen maximale wieluitslag, niets er tussen. Kan het ook anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 zelf he ik dit niet..maar het zou handig zijn als je verteld welk stuur je hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Een Thrustmaster 360 Modena. Doet het wel normaal in andere spellen. Het sturen reageert erg sloom en het lukt me ook niet het gas op het pedaal in te stellen. Steeds een knopje indrukken rijd niet lekker. Bewerkt: 27 november 2008 door Vansloneker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 Dat ligt waarschijnlijk aan je stuurwiel zelf. Zorg dat je het goed installeert en ook de drivers die er bij zitten goed installeert. Vaak kun je het na het installeren nog testen of het goed werkt. Lees ook goed de handleiding voor je het installeert. In Vice City selecteer je bij 'controls' dan 'steer'. Als het goed is zou het dan moeten werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 Ik heb geen optie 'controls' in VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 onder options zit die toch ergens? (al weer een tijdje terug dat ik dit heb gespeelt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Een aantal opties zijn alleen mogelijk bij het opstartscherm, en niet als je eenmaal aan het spelen bent. Als je het spel opstart moet je voor je gaat spelen al naar opties gaan, dan kan je sowieso bij alle opties. Volgensmij is het bij controls wel zo dat je die altijd kunt wijzigen, ook tijdens het spelen. Nog een tip: Gebruik geen stuurwiel, het werkt niet, je spelbeleving gaat er nauwelijks op vooruit, en je krijgt veel frustraties, wat je ook weer moet uiten enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Daar ben ik het niet helemaal mee eens Baffie. Het hangt van persoon tot persoon af of je een stuurwiel lekker vindt spelen. Als jij het niet prettig vindt, ok. Maar misschien vindt Vansloneker het wel prettig. Het gaat er nu om of we een oplossing kunnen vinden om het naar behoren te laten functioneren, niet of het prettig speelt of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ja, sorry hoor. Ik gaf hem alleen maar een tip. Sommige dingen zijn inderdaad persoonlijk. Ik gaf trouwens niet alleen een mening, maargoed, laten we er vooral niet over gaan zeuren, wie weet vind hij het wel fantastisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 In VC zit alleen de optie redefine mousecontrols en daar kom ik niet verder mee. Om te sturen heb ik liever een wheel, als het goed werkt natuurlijk. Mijn wheel werkt perfect met andere games. En in VC is mijn joystick perfect voor het helikopter vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wes-vercetti Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 gta vc is niet bepaald gemaakt voor stuurwielen zeker omdat de autos al vrij gevoelig reageren met de gewone toetsen zowel op de pc als de ps2 en met zo'n stuurwiel werkt het alleen maar averachts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.