Jump to content

mijn gta sa doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik gta opstart krijg ik allemaal krassen door het scherm .

als ik printscreen doe en open met paint zie ik de krassen niet meer.

en dus ziet alles er normaal uit op de printscreen.

kan iemand helpen plz heb al 2keer opnieuw geinstaleerd

Geplaatst: (bewerkt)

De eventuele Modificaties verdwijnen van je PC als je SA herinstalleerd, dus dat kan het niet zijn.

Verwijder eens het bestandje "gta_set" uit je "Gta: San Andreas User Files"(deze bevindt zich normaal gezien in "Mijn documenten"), misschien helpt dat. :)

Werkt je spel normaal op iemand anders z'n PC?

Heeft je PC dit ook voor bij andere spelletjes die je speelt? Zoja, dan is je scherm hoogstwaarschijnlijk stuk. ;)

Succes. ^_^

@ hieronder: Het bestandje dat je gaat verwijderen bevat je instellingen, je gaat dus je beeldinstellignen weer moeten instellen, etcetera. Echter, het bestandje maakt zich dus automatisch aan, dus geen reden tot paniek. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst: (bewerkt)

Het is handiger om de volgende keer een normale topicnaam te kiezen. In de topic 'lees dit eerst'ofzo, staat dat je niet zulke domme namen moet geven zoals 'HELP, SA doet het niet'.

Maar verder Succes met SA :tu:

>>> Door _KoE_Mzungu: Het is handiger om de volgende keer dit over te laten aan de crew. In de regels staat dat moderator-gedrag niet op prijs wordt gesteld, doe dit dan ook niet. Als je niet inhoudelijk reageert in een topic hoef je ook geen reactie achter te laten.<<<

O sorry hoor :roll:

Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...