Jump to content

Geen SMS van Stevie


GTA-Larsman

Recommended Posts

Ik probeer alle GTA Trophy's te halen...

ik heb de storyline al uitgespeeld maar ik krijg maar geen sms van stevie....

mischien heb ik ze telefoontje weggedrukt...dat weet ik niet....

weet iemand welke auto je voor het eerst van stevie moet halen??

ik kan ook geen sms vinden in m'n telefoon :{

alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste auto die je moet halen voor Stevie is altijd anders. Deze auto's worden namelijk in willekeurige volgorde gegeven, net als de Assasinations missies, an andere submissies. Verder is de enige tip Brucie eens bellen, je weet nooit wanneer hij opneemt en je vertelt over Stevie. Heb je verder ook Stevie in je telefoonboek, zoja: bel hem ook eens. Verder al je Sms'jes eens bekijken en desnoods de onnodige verwijderen zodat je toch nog die van Stevie tegenkomt. Als je geen Sms'jes vind van Stevie dan heb je pech, want dan zal je deze hoogstwaarschijnlijk ook nooit krijgen. Dit is een bugje dat toch best vaak voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste auto die je moet halen voor Stevie is altijd anders. Deze auto's worden namelijk in willekeurige volgorde gegeven, net als de Assasinations missies, an andere submissies. Verder is de enige tip Brucie eens bellen, je weet nooit wanneer hij opneemt en je vertelt over Stevie. Heb je verder ook Stevie in je telefoonboek, zoja: bel hem ook eens. Verder al je Sms'jes eens bekijken en desnoods de onnodige verwijderen zodat je toch nog die van Stevie tegenkomt. Als je geen Sms'jes vind van Stevie dan heb je pech, want dan zal je deze hoogstwaarschijnlijk ook nooit krijgen. Dit is een bugje dat toch best vaak voorkomt.

Ja ongeveer , Stevie staat niet in je telefoon als iemand die je kan bellen. Kijk bij je smsjes hier staat hij bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...