Wickedmen Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 goedeavond gtaforummers ik heb mijn fifa 07 een paar dagen geleend aan een goeie vriend maar een paar weken zit ie later zit ie vol met krassen hij deed het een dagje maar de volgende dag niet meer dus spoot ik haarlak erop kijken of tie het dan wel deed maar nu doet ie niks meer en zit haarlak erop dat niet weg gaat wat moet ik doen Reageren
FerryN Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 goedeavond gtaforummers ik heb mijn fifa 07 een paar dagen geleend aan een goeie vriend maar een paar weken zit ie later zit ie vol met krassen hij deed het een dagje maar de volgende dag niet meer dus spoot ik haarlak erop kijken of tie het dan wel deed maar nu doet ie niks meer en zit haarlak erop dat niet weg gaat wat moet ik doen Geen haarlak op spuiten Nu kan je een nieuwe kopen. Reageren
moechy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 goedeavond gtaforummers ik heb mijn fifa 07 een paar dagen geleend aan een goeie vriend maar een paar weken zit ie later zit ie vol met krassen hij deed het een dagje maar de volgende dag niet meer dus spoot ik haarlak erop kijken of tie het dan wel deed maar nu doet ie niks meer en zit haarlak erop dat niet weg gaat wat moet ik doen Wrm heb jer in godsnaam haarlak op gespoten? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Het schijnt dat haarlak helpt. Reageren
Meteoriet Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Voor de duidelijkheid het is geen haarlak maar autowax voorzichtig uitsmeren ! Reageren
FerryN Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Het schijnt dat haarlak helpt. Het tegendeel bewijst zich dus Reageren
Wickedmen Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 dus dat wordt de nieuwe fifa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.