josie Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Als ik iets wil aan wijzen met me muis dan stop ie opeens. De verbinding is weg ofzo. Ik moet steeds opnieuw op het connect knopje drukken. Hij zegt dat de batterij niveau goed is. Ik heb een logitech muis en het progamma heet iTouch. Plz help want het is heel vervelend.( hij valt uit om de 5 sec. ofzo) Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Is je stuurprogramma op nieuwe instaleren en anders toch is proberen de batterijen te verwisselen. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Het kan zijn dat de ontvanger dicht bij een magnetisch veld staat. Of dat het op ijzer gelegd is. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 kijk ff of er een haartje voor de lens zit of een stofje dat verbreekt de straal van die lens dat heb ik ook heel vaak want ik heb een kortharige jackrussel in de rui en van die haren gaat mijn muis van kapot <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.