gammie_ Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Onderwerp: Game Soort design: Signature Size design: max 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Veel succes
TomHagen Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik wil wel een keer proberen. Ik begin nu, als het goed is.
gammie_ Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik wil wel een keer proberen. Ik begin nu, als het goed is. Prima Ik lever de mijne na die van jou in.
TomHagen Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Nou, mijn outcome, ben niet echt tevreden: Succes, alvast. Bewerkt: 27 november 2008 door TomHagen
the_dan Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 ik vind die van gammie het mooiste .. omdat.. die een mysticke kracht heeft oude man + bruine achtergrond staat mooi
Fedmas Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Hey, ik stem op gammie_ Omdat ik zijn sig het beste vind, en die van TH maar een beetje afgeraffelt is(zo lijkt het) Fedmas
Hackman Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Mijn stem gaat naar TomHagen ik vind zijn stijl namelijk gewoon leuk en ik vind het jammer dat er maar zo weinig mensen zijn die zijn stijl mooi vinden. Als je kijkt naar de dingen die hij maakt zie je duidelijk dat hij een eigen stijl heeft wat ik aan hem bewonder aangezien bijna niemand anders op GTAForum echt een eigen stijl heeft behalve Jon-asses (misschien wel meer, die ken ik in dat geval dus niet). Verder vind ik dat er bij Tom zijn signature leuke effecten zijn gebruikt en ik vind die van Gammie niet erg mooi vanwege de border die ik waarschijnlijk anders had gedaan en ik vind hem nogal druk. Stem: TomHagen! Bewerkt: 30 november 2008 door Hackman
TomHagen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Bedankt voor de stemmen! Nog iemand?
demontventoux Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Stem: TomHagen Ik vind beide sigs mooi, maar die van TomHagen vind ik orgineel, afwijken van de "gewone sigs". TomHagen: 2 mooie wagens, helpt altijd Botsing tussen de 2 is minder goed gelukt vind ik. Gammie: Mooie sig, knappe kleurencombinatie. Alleen de "zwieper" van lijnen rechts vind ik minder, lijkt net een verlenging van z'n baard. Bij beiden vind ik de plaats van de naam goed gevonden. In een nummerplaat ligt misschien voor de hand, maar toch. In de kraag van die vent vind ik zeer knap. Valt niet meteen op, lijkt zelfs bij het vestje te horen Moeilijke keuze was dit, echt wel. Omdat beide sigs zeer verschillend zijn. Qua mooi wint Gammie, maar het orginele overtuigd me deze keer Proficiat beiden!
.Levi. Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Spannend.. Jongens, stemdatum verlengd t/m 2 december. Beide heel veel succes nog! Edit: Dan stem ik voordat er weer verlengd moet worden. Stem - gammie_ Ik heb voor gammie_ gekozen omdat ik de samenstelling van zijn gehele signature beter vind dan die van Tomhagen en dan vooral op gebied van kleurgebruik. Er zitten een aantal mooie effecten in, alleen de border had naar mijn mening iets dunner gemogen aan beide kanten. Tomhagen, je hebt het in je om iets te bedenken zoals de botsing die je hebt gecreeërd alleen de manier van afwerking is niet helemaal mijn smaak. De kleuren passen niet bij elkaar vind ik. Dat je gebruik hebt gemaakt van een pop-out effect is wel weer leuk gedaan. Succes nog beiden. Bewerkt: 2 december 2008 door .Levi. nog geen stemmen
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 gammie_ krijgt mijn stem. sorry tom.
.Levi. Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Winnaar van deze battle is geworden gammie_ +1 punt voor jou. Verliezer, TomHagen. Gelukkig nog geen minpunten voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts