NickyHendriks Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Type: Render en Logo teglijk Stijl: Games Grootte: 100×100 PX Afbeelding: Iets dat met Gaming te maken heeft Tekst: Nope Rand: Nope Kleuren: Beetje Windows Vista Kleuren Render (optioneel): Moet het worden Extra (optioneel): Succes. Bewerkt: 27 november 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 IKemand? Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Logo is er? Waar is het logo dan? En moet er dan een nieuw logo komen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Logo is er? Waar is het logo dan? En moet er dan een nieuw logo komen? Het logo moet nog gemaakt worden Ik kan wel met PS overweg maar logo's maken ben ik niet goed in EDIT: Nouja.... De Header is er al.... Het logo moet erin komen Bewerkt: 28 november 2008 door zamg0d1 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Iemand? Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 No offence, maar met zo'n aanvraag kunnen mensen weinig. Probeer zo concreet (duidelijk) mogelijk te zijn, wat je precies wil. Als je alleen maar hebt 'Beetje Windows Vista Kleuren' en dat het iets met 'Gaming' te maken moet hebben, weet geen een mens waar je nou precies naartoe wilt. Gaming is een geweldig breed onderwerp, je moet iets preciezer zijn welke kant je nou op wil... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) No offence, maar met zo'n aanvraag kunnen mensen weinig. Probeer zo concreet (duidelijk) mogelijk te zijn, wat je precies wil. Als je alleen maar hebt 'Beetje Windows Vista Kleuren' en dat het iets met 'Gaming' te maken moet hebben, weet geen een mens waar je nou precies naartoe wilt. Gaming is een geweldig breed onderwerp, je moet iets preciezer zijn welke kant je nou op wil... Tja het is voor mijn Gaming Forum waar ik mee bezig ben... En het nadeel is dat ik het gewoon over Gamin Algemeen enzo doe. Dus ik zou niet echt weten wat nou precies met Gaming te maken heeft. Doe anders iets met Quake (als Onderwerp) en kleuren? Nou welke kleuren heeft Vista in het Logo? Die kleuren wil ik Weet iemand anders een Logo maker? Dan kan ik zelf een logo maken Bewerkt: 29 november 2008 door zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Weet iemand anders een Logo maker? Dan kan ik zelf een logo maken Dit misschien, maar ik weet niet of daar iets origineels uit komt, heb ik ook maar gegoogeld... Ik probeer dus wel even wat uit voor je. Edit: Niet echt Vista kleuren, maar wel pakkend: Bewerkt: 29 november 2008 door TomHagen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Weet iemand anders een Logo maker? Dan kan ik zelf een logo maken Dit misschien, maar ik weet niet of daar iets origineels uit komt, heb ik ook maar gegoogeld... Ik probeer dus wel even wat uit voor je. Edit: Niet echt Vista kleuren, maar wel pakkend: Mua niet zp pakkend.... Kan je het nog een beetje meer een geheel maken? Met niet zoveel uitsteeksels enzo? Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Mua niet zp pakkend.... Kan je het nog een beetje meer een geheel maken? Met niet zoveel uitsteeksels enzo?Versie 2: Versie 3: Hopelijk is dit in de richting van wat u wenst. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Mua niet zp pakkend.... Kan je het nog een beetje meer een geheel maken? Met niet zoveel uitsteeksels enzo?Versie 2: Versie 3: Hopelijk is dit in de richting van wat u wenst. Versie 3 is mooi Kun je het nu nog de kleuren van het Vista Logo proberen te geven? Dan zet ik met Photoshop nog wel een Game Render erin Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Versie 3 is mooi Kun je het nu nog de kleuren van het Vista Logo proberen te geven? Dan zet ik met Photoshop nog wel een Game Render erinAanschouw, Versie 4: Bewerkt: 30 november 2008 door TomHagen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Versie 3 is mooi Kun je het nu nog de kleuren van het Vista Logo proberen te geven? Dan zet ik met Photoshop nog wel een Game Render erinAanschouw, Versie 4: Uhm.... Sorry voor de late reactie ik was het vergeten :$ Maarja dit plaatje is inderdaad al beter Mag die iets duisterder worden??? Dan is het goed Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Maarja dit plaatje is inderdaad al beter Mag die iets duisterder worden??? Dan is het goed Iets duisterder, versie 5: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Maarja dit plaatje is inderdaad al beter Mag die iets duisterder worden??? Dan is het goed Iets duisterder, versie 5: Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.