TomHagen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken Jawel, maar ik heb al vijf versie's gemaakt, is het niet handiger als ik je de .psd file stuur, zodat je het zelf kan aanpassen naar jouw wensen? Aangezien je zelf ook even met Photoshop aan de gang kan.Ik durf zelfs te beweren dat je dat beter kan dan mij. Edit: Klik hier om het te downloaden. Bewerkt: 2 december 2008 door TomHagen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Bedankt En wat zou er gebeuren als je er meer Contrast bij zou zetten Geen idee. Wil je proberen dat te maken Jawel, maar ik heb al vijf versie's gemaakt, is het niet handiger als ik je de .psd file stuur, zodat je het zelf kan aanpassen naar jouw wensen? Aangezien je zelf ook even met Photoshop aan de gang kan.Ik durf zelfs te beweren dat je dat beter kan dan mij. Edit: Klik hier om het te downloaden. Ben ik beter in PS dan jou denk je??? Maarja toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.