Sprunk Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ik heb pas geleden een fotowedstrijd gehouden en dat beviel me wel. Vandaar dat ik er graag nog eentje wil houden. Onderwerp: Freestyle Soort design: Foto Size design: Max 1280x1024. Render: In een foto? Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Opmerking: Veel succes. De mijne komt na de jouwe . Wel een foto die je zelf gemaakt hebt, niet van Google geplukt ofzo.
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Ik wil wel. Hier is mijn inzending: Klik op de foto om hem te vergroten. Deze foto is genomen toen ik en m'n famillie een boottochtje deden rond het prachtige Griekse eiland Corfu. Veel succes Sprunk. Bewerkt: 6 december 2008 door MegaPilot
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik zag in de regels dat er 4 mensen mee mogen doen dus ik doe ook maar eens mee
Sprunk Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Als MegaPilot geen bezwaar heeft, zouden we met zijn drieën kunnen battlen. Hoewel ik persoonlijk liever 1 tegen 1 speel, is het natuurlijk wel weer eens wat anders. Mijn foto:
the_dan Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 er mag volgens mij gestemt worden mensen (toch )
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 the_dan krijgt mijn stem! megapilot jij hebt ook een mooie foto, maar the-dan heeft mooier lucht.
Sprunk Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Er mag inderdaad gestemd worden, maar er is nog geen einddatum bepaald door een mod. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dat nog even te doen? En helaas gaat bovenstaande stem niet door i.v.m. een ban. Bewerkt: 5 december 2008 door Sprunk
NickyHendriks Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Ik ga voor Sprunk Ik vind zijn foto mooi gemaakt en ik hou heel erg van bloemen, bloemschikken enzovoort. Het mooie vind ik dus dat je bijna alles kan zien van de bloem. Ook vind ik de kleur heel mooi. Het jammere van die van MP is dat ik niet zo houd van Eilanden Tenminste... Als het niet Cyprus of Malta is. (of de bahama's).
Robando Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 The dan dat vind ik gewoon de mooiste foto.
Fedmas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 MegaFlilot( ), Ik kies die van jou, Waarom? omdat ik die van jou, zo ongelofelijk mooi vind, ik hou niet van bloemen, en die van the_dan, vind ik niet super. Fedmas
Basssss Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 MegaFli... Pilot, ik leer het ook nooit. Maar die van jou vind ik de mooiste. (Ben je ook op de rotsen geweest?)
Forumrunner Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Mijn stem gaat naar MegaPilot, Waarom? Omdat ik niks met bloemen heb en ook niet met de zonsondergang.
game~skater Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Voor, hij is genoeg gestraft geweest. mijne gaat naar the_dan, gewoon heel mooi, die bootjes en de zon etc...
Revolution-Designer Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Mijn stem gaat naar: MegaPilot Omdat ik zelf rotsen en kliffen heel mooi vind.
Gijsso Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Megapilot, ik vind 'm heel mooi, goede schaduw, mooie lucht. De andere ook, maar MP heeft een net iets mooiere.
Recommended Posts