gtaonline Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 heefd/kent iemand een progamma om een paar .mp3 in eebn grote .mp3 of .wmv dus je neemt een paar .mp3's en stoptse in een grote mp3 wmv alvast bedankt Reageren
Tim Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 .mp3 kun je idd samenvoegen, Hiervoor raad je wel echter aan om fruityloops te gebruiken. Dit is wel een trial. Maar met audiosity (gratis) kan het niet, en importeer je ze over elkaar heen. greetz. Tim Reageren
gtaonline Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 .mp3 kun je idd samenvoegen, Hiervoor raad je wel echter aan om fruityloops te gebruiken. Dit is wel een trial. Maar met audiosity (gratis) kan het niet, en importeer je ze over elkaar heen.greetz. Tim sorry maar ik heb ftuityloops 8 en daarmee kan ik alleen .wmv importeren Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ik gebruik zelf, om muziekjes te maken, FL Studio 8.0 XXL Producer' Edition en om te mixen gebruik ik Atomix DJ. Maar daar maak ik alleen gebruik van als ik lekker wil gaan klooien en weet dus ook niet of je met die twee ook bestanden kan samenvoegen. Je kan misschien proberen te 'compressen' naar één bestand met 7zip, maar ook daar snap ik de ballen van. Bewerkt: 2 december 2008 door lexus123 Reageren
Hackman Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik kan muziek ook wel met Windows Movie Maker achter elkaar aan zetten zoals jij bedoelt, het zit standaard op elke computer voor zover ik weet maar helaas mag het nog wel eens wat irritante bugs hebben dus maak altijd eerst even een back-up voor je ze gaat verkloten bewerken! En mocht je het niet hebben kun je het altijd nog wel even gratis (legaal) op internet downloaden namelijk hier. Reageren
gtaonline Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik kan muziek ook wel met Windows Movie Maker achter elkaar aan zetten zoals jij bedoelt, het zit standaard op elke computer voor zover ik weet maar helaas mag het nog wel eens wat irritante bugs hebben dus maak altijd eerst even een back-up voor je ze gaat verkloten bewerken! En mocht je het niet hebben kun je het altijd nog wel even gratis (legaal) op internet downloaden namelijk hier. krijg je dan nie alleen .avi .mpeg bestanden enzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.