Jump to content

muziek sofware

Recommended Posts

Geplaatst:

heefd/kent iemand een progamma om een paar .mp3 in eebn grote .mp3 of .wmv

dus je neemt een paar .mp3's en stoptse in een grote mp3 wmv

alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

.mp3 kun je idd samenvoegen, Hiervoor raad je wel echter aan om fruityloops te gebruiken. Dit is wel een trial. Maar met audiosity (gratis) kan het niet, en importeer je ze over elkaar heen.

greetz. Tim

Geplaatst:
.mp3 kun je idd samenvoegen, Hiervoor raad je wel echter aan om fruityloops te gebruiken. Dit is wel een trial. Maar met audiosity (gratis) kan het niet, en importeer je ze over elkaar heen.

greetz. Tim

sorry maar ik heb ftuityloops 8 en daarmee kan ik alleen .wmv importeren :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik zelf, om muziekjes te maken, FL Studio 8.0 XXL Producer' Edition en om te mixen gebruik ik Atomix DJ. Maar daar maak ik alleen gebruik van als ik lekker wil gaan klooien en weet dus ook niet of je met die twee ook bestanden kan samenvoegen.

Je kan misschien proberen te 'compressen' naar één bestand met 7zip, maar ook daar snap ik de ballen van.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Ik kan muziek ook wel met Windows Movie Maker achter elkaar aan zetten zoals jij bedoelt, het zit standaard op elke computer voor zover ik weet maar helaas mag het nog wel eens wat irritante bugs hebben dus maak altijd eerst even een back-up voor je ze gaat verkloten bewerken! En mocht je het niet hebben kun je het altijd nog wel even gratis (legaal) op internet downloaden namelijk hier.

Geplaatst:
Ik kan muziek ook wel met Windows Movie Maker achter elkaar aan zetten zoals jij bedoelt, het zit standaard op elke computer voor zover ik weet maar helaas mag het nog wel eens wat irritante bugs hebben dus maak altijd eerst even een back-up voor je ze gaat verkloten bewerken! En mocht je het niet hebben kun je het altijd nog wel even gratis (legaal) op internet downloaden namelijk hier.

krijg je dan nie alleen .avi .mpeg bestanden enzo? :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...