Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Maar op het platte land ben ik het nu ook aan het proberen (angel pine en omstreke) maar het wil niet lukken te weinig tijd Bewerkt: 10 april 2005 door Colleke1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik heb de missie nog niet gedaan maar kan je er niet achteraan rijden ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Hey Ik probeer vuurbestendig te worden door brandweermissies te doen maar steeds krijg ik de mense die uit de brande auto geblust omdat die steeds weglopen en langs huizen en steegjes lopen Heeft er iemand tips waar en hoe je het beste die missies moet doen ? wees eens wat duidelijker! en bij brandweermissies moet je toch alleen auto's blussen?De beste plek waar je het kunt spelen is Angel Pine, zo hoef je nooit ver te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Hey Ik probeer vuurbestendig te worden door brandweermissies te doen maar steeds krijg ik de mense die uit de brande auto geblust omdat die steeds weglopen en langs huizen en steegjes lopen Heeft er iemand tips waar en hoe je het beste die missies moet doen ? wees eens wat duidelijker! en bij brandweermissies moet je toch alleen auto's blussen?De beste plek waar je het kunt spelen is Angel Pine, zo hoef je nooit ver te rijden Nee er zitten ook mensen in de auto als je de auto hebt geblust dan stappen er mensen uit die in brand staan maar die lope overal heen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ja, en? je hoeft die mense toch nie te blussen ofso? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 jawel hoor. Dat was bij Vice City al zo en dat hebben ze niet verandert. Het worden steeds meer mensen die uit die auto's rennen. Meestal rennen ze dezelfde kant op (de andere kant als waar jouw brandweerauto staat) Dus zorg dat je vrij snel om de brandende auto's heen kan rijden. Blus altijd eerst alle auto's zodat als iedereen uitgestapt is hoef je alleen die rennende fakkeltjes te volgen. Je kan ook het beste die missies doen waar zo min mogelijk poortjes zijn waar de brandweerwagen niet in kan rijden. Dat is zo'n beetje het advies wat ik je kan geven. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Misschien helpt het je als je het op het platteland doet . Ik ehb het zelf in LS gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 op het platteland is het beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 minder verkeer / minder politie als je een foutje maakt :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Bij mij renden die ventjes even maar dan bleven ze staan eheheh ik heb het gedaan in san fierro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.