Jump to content

Brandweer missies

Colleke1

Recommended Posts

Hey

Ik probeer vuurbestendig te worden door brandweermissies te doen maar steeds krijg ik de mense die uit de brande auto geblust omdat die steeds weglopen en langs huizen en steegjes lopen

Heeft er iemand tips waar en hoe je het beste die missies moet doen ?

wees eens wat duidelijker! ;) en bij brandweermissies moet je toch alleen auto's blussen?De beste plek waar je het kunt spelen is Angel Pine, zo hoef je nooit ver te rijden ;)

Delen op andere websites

Hey

Ik probeer vuurbestendig te worden door brandweermissies te doen maar steeds krijg ik de mense die uit de brande auto geblust omdat die steeds weglopen en langs huizen en steegjes lopen

Heeft er iemand tips waar en hoe je het beste die missies moet doen ?

wees eens wat duidelijker! ;) en bij brandweermissies moet je toch alleen auto's blussen?De beste plek waar je het kunt spelen is Angel Pine, zo hoef je nooit ver te rijden ;)

Nee er zitten ook mensen in de auto als je de auto hebt geblust dan stappen er mensen uit die in brand staan maar die lope overal heen :angry:

Delen op andere websites

jawel hoor. Dat was bij Vice City al zo en dat hebben ze niet verandert.

Het worden steeds meer mensen die uit die auto's rennen. Meestal rennen ze dezelfde kant op (de andere kant als waar jouw brandweerauto staat)

Dus zorg dat je vrij snel om de brandende auto's heen kan rijden.

Blus altijd eerst alle auto's zodat als iedereen uitgestapt is hoef je alleen die rennende fakkeltjes te volgen. Je kan ook het beste die missies doen waar zo min mogelijk poortjes zijn waar de brandweerwagen niet in kan rijden.

Dat is zo'n beetje het advies wat ik je kan geven.

[-Spider-]

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...