Jump to content

firefly island

nintendo5998

Recommended Posts

ma kheb die luchtfoto's nodig omda ik de atractie ga namaken op rollercoaster tycoon 3.

daarom dus is het belangrijk.

maar als het perse moet zal ik wel wachten tot ik de pc-versie heb om het zelf te ontdekken.

Delen op andere websites

Hier is een foto van de screamer. Die kon je dus gewoon vinden in de Galerij van GTAForum. Hij is niet uit de lucht genomen, maar het is hem wel. Meer attracties staan daar niet. Ook hier staat een foto van de screamer.

er staat daar wel een reuzenrad en een paar kapotte attracties...(bijvoorbeeld een spin waar een wagentje van af is(die ligt een klein stukje verder op de grond =P))

Delen op andere websites

kan er iemand foto's maken van de screamer en de rest van de atracties a.u.b.?

en voor de screamer liefst een foto in de lucht.

Volgens mij is het ook best moeilijk om een foto'tje van boven te maken ;)

Waarom heb je dan zelf eigenlijk niet gewacht met het posten totdat je zelf GTA IV pc hebt? als je er dan niet achterkomt zijn er vast veel meer mensen die het wel kunnen (t was maar een tipje).

en, als ze bijv. op WikiGTA een foto van boven vinden moet je eerst het recht hebben om hem te mogen gebruiken.

En natuurlijk van degene die de foto gemaakt heeft.

Royboow

Bewerkt: door RoyBoow
Delen op andere websites

kan er iemand foto's maken van de screamer en de rest van de atracties a.u.b.?

en voor de screamer liefst een foto in de lucht.

Volgens mij is het ook best moeilijk om een foto'tje van boven te maken ;)

Waarom heb je dan zelf eigenlijk niet gewacht met het posten totdat je zelf GTA IV pc hebt? als je er dan niet achterkomt zijn er vast veel meer mensen die het wel kunnen (t was maar een tipje).

en, als ze bijv. op WikiGTA een foto van boven vinden moet je eerst het recht hebben om hem te mogen gebruiken.

En natuurlijk van degene die de foto gemaakt heeft.

Royboow

er zijn er veel die copies hebben gemaakt van bestaande atracties en die moeten niet persé vragen of ze dat mogen.ze doen het gewoon.

zo simpel ist.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...