Ottoman 47 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Ik zat maar wat op internet te kijken op een game site, en zag een spel genaamd: Torrente 3. Ik ging meteen naar Youtube, en tikte de naam van het spel in, zag allemaal coole trailers (Het waren ermaar 2). Is het spel wel waard om te kopen . >>> Door Ikkes: Post aangepast aan de normen van het forum<<< Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 @ Ottoman 47, wij weten niet wat jou eisen zijn van het spel, ikzelf vind het het wel waard, maarja ik kan jou niks bevelen. >>> Door Ikkes: Discussie over warez verwijderd <<< Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb even het topic opgeschoond en daarmee de namen, verwijzingen en discusies over Warez verwijderd. Ik wil benadrukken dat het niet is toegestaan hierover te spreken op het forum. De reden lijkt mij duidelijk. Ik heb het topic overigens wel laten staan omdat er nog wel een goede bedoeling aanwezig was. Ontopic: Ik ken het spel zelf niet, maar ik denk dat het hiermee vooral gaat omtrent smaak. Probeer anders wat op internet te surfen, misschien kom je dan wat meer te weten over de game. Reageren
Velaro Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb een review over het spel gevonden. De reviewer is helemaal niet positief over het spel, en als ik het zo eens lees ziet het er me ook niet zo'n leuk spel uit. Ook wordt het zeer frustrerend genoemd. Het is natuurlijk aan jou de beslissing om het spel aan te kopen of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.