Jump to content
Joriz

Nog meer filmpjes van Grand Theft Auto IV!


Rockstar Games blijft maar door gaan met het maken van filmpjes met de video editor in Grand Theft Auto 4 voor de PC. Dit toont misschien ook wel aan hoe leuk dit is en hoe veel lol we daarmee gaan beleven als GTA4 op 3 december voor de PC uitkomt. Het eerste filmpje dat hieronder staat laat wat bekende plekjes van Liberty City (New York City) zien.

[newsflash2=]http://www.gtaforum.nl/uploads/1226090152/gallery_1_49_10916104.flv[/newsflash2]

Het tweede filmpje wat iets meer gewelddadig is staat in de galerij. De vraag is of er bij dit soort geweldadige filmpjes (die iedereen vanaf volgende week in GTA4 kan maken) geen negatieve reacties komen na de terroristische aanslagen in Mumbai (India) van deze week. Door de aanslagen is Grand Theft Auto IV voor de PC in India al uitgesteld tot onbepaalde tijd. In Nederland en België gaat de release overigens gewoon nog door.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat tweede filmpje is echt fucking wreed, echt geweldig. Zo gewelddadig hoort GTA te zijn, niet minder niet meer! :dans:

Heeft iemand de film Bangkok Dangerous gezien met Nicolas Cage in de hoofdrol? Deze film gaat over een huurmoordenaar die al tientallen doden op zijn geweten heeft, maar op het einde van de film krijgt hij berouw en pleegt hij zelfmoord terwijl hij is ingesloten door de politie. Zeker weten dus dat het tweede filmpje hierop gebaseerd is. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat die Indiërs opflikkeren met hun 'GTA IV is te geweldadig' :duh: alsof terroristen hun hele dag gaan verklooien met spelletjs spelen :7 ze hebben het te druk met in de belangrijk doen :bonk:

Maar is de releasedatum nou opgeschort naar 3 Dec. of bedoelen ze gwn Europa? :?

Bewerkt: door thePretender

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem voor de PS3 halen, mijn PC kan hem wel aan. Maar ik wil 'm niet voor de PC.

Ik download hem mischien wel... :zz: [/font]

Je bent niet de enige :puh: Iedereen die ik ken (inclusief mijzelf) heeft m al gekocht op de console, dus waarom xtra geld uitgeven hè? ;) En tog koop ik 'm :duh: want ik heb te veel geld :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...