Jump to content
Joriz

Nog meer filmpjes van Grand Theft Auto IV!

Rockstar Games blijft maar door gaan met het maken van filmpjes met de video editor in Grand Theft Auto 4 voor de PC. Dit toont misschien ook wel aan hoe leuk dit is en hoe veel lol we daarmee gaan beleven als GTA4 op 3 december voor de PC uitkomt. Het eerste filmpje dat hieronder staat laat wat bekende plekjes van Liberty City (New York City) zien.

[newsflash2=]http://www.gtaforum.nl/uploads/1226090152/gallery_1_49_10916104.flv[/newsflash2]

Het tweede filmpje wat iets meer gewelddadig is staat in de galerij. De vraag is of er bij dit soort geweldadige filmpjes (die iedereen vanaf volgende week in GTA4 kan maken) geen negatieve reacties komen na de terroristische aanslagen in Mumbai (India) van deze week. Door de aanslagen is Grand Theft Auto IV voor de PC in India al uitgesteld tot onbepaalde tijd. In Nederland en België gaat de release overigens gewoon nog door.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

GTA IV (PC)

USA: MORGEN TE KOOP!

EUR: 2 dagen

wat klopt hier niet?

Dat jij volgens mij niet bepaald te tijd genomen hebt een fatsoendelijke naam te bedenke :7

Srry, ik zoek geen ruzie fso hoor :{

wat klopt hier niet?
Hoe kun je een game nou te koop zetten op een Zondag? :7 Bewerkt: door thePretender

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe kun je een game nou te koop zetten op een Zondag?

M'n post is van 30 november. Als er dan staat vanaf morgen in de winkel kom ik toch al gauw uit op maandag maar goed. Beetje ongelukkig, want het duurt nog echt tot dinsdag

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe kun je een game nou te koop zetten op een Zondag?

M'n post is van 30 november. Als er dan staat vanaf morgen in de winkel kom ik toch al gauw uit op maandag maar goed. Beetje ongelukkig, want het duurt nog echt tot dinsdag

Oh sorry :puh: Ik postte 's nachts. dat kan tot verwarring leiden met de data enzo :7 Ik vind het ook spijtig dat we zo lang moeten wachten op de PC versie van IV :duh:Ik weet wel zeker dat ik 'm al onder schooltijd haal[/font] :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV (PC)

wat klopt hier niet?

Is het niet over 3 dagen voor ons? we hebben vandaag, morgen en dinsdag nog. Voor USA is het nog 2 dagen wachten dacht ik (vandaag en morgen).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV (PC)

wat klopt hier niet?

Is het niet over 3 dagen voor ons? we hebben vandaag, morgen en dinsdag nog. Voor USA is het nog 2 dagen wachten dacht ik (vandaag en morgen).

Snap het ook niet, vage Amerikanen.

@ berrygosie: Hoe kom je aan die shit? :puh: Ziet wel vet uit hoor :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog 1 dag dan komt hij uit!! ( in USA)

Nog 2 dagen en hij komt hier uit!!

Het is niet lang wachten meer!!

maar die 2 dagen gaan wel lang blijven duren voor het gevoel.

Bewerkt: door berrygosie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De vraag is of er bij dit soort geweldadige filmpjes (die iedereen vanaf volgende week in GTA4 kan maken) geen negatieve reacties komen na de terroristische aanslagen in Mumbai (India) van deze week. Door de aanslagen is Grand Theft Auto IV voor de PC in India al uitgesteld tot onbepaalde tijd. In Nederland en België gaat de release overigens gewoon nog door.

Als we dit ons gaan afvragen kan beter iedere game producent stoppen met het maken van videogames. Ik neem als voorbeeld battlefield of Vietcong. Beide gebaseerd op oorlogen wat nare gevolgen heeft gehad (in ieder geval vietnam). Behalve schietspellen kan er dan ook over racegames nagedacht worden, hoe vaak worden er wel niet straatracen in nederland gehouden. Een paar jaar geleden was het zelfs zo dat er doden bij vielen.

Omdat het spel op de werkelijkheid lijkt denken veel mensen dat spelers het gedrag gaan kopieren. Maar laat hun dit soort spellen spelen, alles mag zonder gevolgen en niemand heeft er last van. "I think they like it". Rij iemand overhoop zonder dat een persoon echt dood is. Omdat het een virtuele wereld is zijn er geen grenzen. En er zullen altijd wel mensen zijn die psygisch niet in orde zijn en die het gedrag gaan kopieren, maar dat gebeurd ook bij films.

Bewerkt: door Mayuiong

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...