joopykoopy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 ik heb geen problemen met secure rom, want het is ter beveiliging echter zal ik wel eerst een illegale versie gaan spelen, wegens ik niet weet hoe hij zal lopen op mijn PC, hij zal hem net wel of net niet aan kunnen, en ik hou niet van een lage frame rate... maar een oproep aan ierder die hem gaat downloaden, koop hem als het je bevalt, zo hou je de games ook voor de PC! en nog een tip voor de mensen die problemen hebben met secure rom, koop de game, laat hem in de doos, download de game zonder secure rom, en dan installeer je die, geen secure rom, en geen illegale bezigheid (zover ik weet is downloaden legaal als je het orgineel hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 en nog een tip voor de mensen die problemen hebben met secure rom, koop de game, laat hem in de doos, download de game zonder secure rom, en dan installeer je die, geen secure rom, en geen illegale bezigheid (zover ik weet is downloaden legaal als je het orgineel hebt)Nop, das ist verboten. Je mag alleen backups van films en muziek maken, dus niet van software. Aan de andere kant, who's gonna know... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Het valt me op dat Securom nog niet is aangeklaagd.. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joopykoopy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) haha, sommige gamers vinden het spyware. dus het zou wel moeten kunnen... maar je moet wel een hele goede reden hebben, wil je het van een groot bedrijf winnen :S en over mijn opmerking over die gedownloade versie, dan zal ik dat ook ff onthouden... en wie komt het te weten? america registreert alles, ook wat ik nu post! Bewerkt: 1 december 2008 door joopykoopy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik keek net op thepiratebay.org maar daar kan je GTA IV al gewoon downloaden ???????!!!!!! Ik heb gta iv al gepreorderd en ik heb echt de pest aan al die downloaders die de PC game industrie verwoesten..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik keek net op thepiratebay.org maar daar kan je GTA IV al gewoon downloaden ???????!!!!!!Ik heb gta iv al gepreorderd en ik heb echt de pest aan al die downloaders die de PC game industrie verwoesten..... Daar kun je helaas niets aan doen. Maar bekijk het zo: Er zijn altijd mensen die eerlijk alles kopen. En van die mensen moeten ze het hebben. Ik ben ook iemand die liever koopt omdat je dan zeker weet dat het goed en veilig is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.