Jump to content

Opbrengst GTAIV voor de PC

WarGamer599

Opbrengst GTAIV voor de PC  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat wordt de opbrengst van GTAIV voor de PC?

• ? 50.000.000.
      15
    • ? 100.000.000.
      18
    • ? 500.000.000.
      10
    • ? 1.000.000.000.
      12

Recommended Posts

Wat wordt de opbrengst van GTAIV voor de PC?

De versie voor Xbox360 en PS3 bracht al recordbrekend veel op.

Dus dan zal de PC-versie toch wel net zoiets zijn.

Wat denken jullie?

Bewerkt: door WarGamer599
Delen op andere websites

Ik heb op iets hoogs gestemd, maar dat kan ik helemaal fout hebben. Waarom? Omdat de illegale dingetjes steeds populairder en makkelijker worden. Mijn hele klas bijvoorbeeld weet al hoe het werkt, en daar zitten er een paar bij die net 3 dagen weten hoe de aan/uit knop werkt. En ik zeg niet precies waar ik het over heb, dat mag ook niet.

Delen op andere websites

Ik heb op de 100.000.000 gestemd omdat veel mensen de PS3/Xbox 360 versie al hebben gespeeld en geen zin hebben om nogmeer geld uit te geven voor de pc, en ook omdat er tegenwoordig gigantisch veel gedownload word.

Delen op andere websites

Tja das wel waar, maar er zijn ook heeel veel pc-gamers die geen console hebben of gwn een hele grote GTA-fan zijn. ^_^

Dus ik ben zelf ook benieuwd hoeveel t op gaat brengen. ^_^^_^:D^_^:D

ik ben zelf een heel grote GTA fan en heb hem niet op een console. en ik heb expres nergens rond gekeken buiten de officiële website. om alles zelf te kunnen ontdekken

Delen op andere websites

ik ben zelf fan van gta dus koop ik heb sowieso

Nou ik zal je iets vertellen.

NIET DOEN! Je hebt voor hetzelfde geld Far Cry 2, Fallout 3 of Mirror's Edge, Dat zijn veel betere games (vind ik).

dan ben je volgens mij de enige op het hele forum die hier zulke spellen beter vind. Niemand maar dan ook niemand zal GTA IV een rotgame vinden.

Overigens denk ik wel dat de opbrengst van GTA IV voor de PC hooguit 100 miljoen gaat opbrengen. Voor zo'n ultrageliefde game moet je wel een ultragoeie PC hebben om hem op een beetje top kwaliteit te spelen.

Delen op andere websites

NIET DOEN! Je hebt voor hetzelfde geld Far Cry 2, Fallout 3 of Mirror's Edge, Dat zijn veel betere games (vind ik).

dan ben je volgens mij de enige op het hele forum die hier zulke spellen beter vind. Niemand maar dan ook niemand zal GTA IV een rotgame vinden.

Overigens denk ik wel dat de opbrengst van GTA IV voor de PC hooguit 100 miljoen gaat opbrengen. Voor zo'n ultrageliefde game moet je wel een ultragoeie PC hebben om hem op een beetje top kwaliteit te spelen.

Nou ja , k denk tog wel meer money hoor.

Ook al is-ie niet op vol te spele r zijn zat mensen die t minimum of erges tussin halen .

Dus k denk dat r tog nog heel wat verkogt worde!

Bewerkt: door WarGamer599
Delen op andere websites

ik denk 500.000.000:P want als je uitgaat van 50 euro per stuk ongeveer dan moten ze 10 miljoen verkopen en dat redden ze makkelijk:P

En jij denkt dat ze 50 euro winst maken per verkocht spel? hoop van dat geld gaat naar de winkel zelf, kosten van dvd/hoesje etc.

En 10 miljoen verkopen lijkt me ook erg veel. Zeker als je kijkt dat het grootste deel PC games download. Ik denk minder dan 50 miljoen winst dus (maar je kan niet lager stemmen dan 50 miljoen, wat een onzin zeg..) :7

Bewerkt: door Gta-killer
Delen op andere websites

Ik heb niet gezegd dat het een rotgame is, als je de Storyline hebt uitgespeeld is er niks meer te doen.

Ik vind hem gewoon tegenvallen, dat kan toch? En hoe moet jij weten dat het een topgame is als je hem niet hebt.

Delen op andere websites

Ik heb op de 100.000.000 gestemd omdat veel mensen de PS3/Xbox 360 versie al hebben gespeeld en geen zin hebben om nogmeer geld uit te geven voor de pc, en ook omdat er tegenwoordig gigantisch veel gedownload word.

Of omdat je een (vrij) snelle pc nodig hebt en sommige mensen het niet kunnen spelen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...