PrI3sT Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit? www.google.nl Ik kan je niet helpen. Reageren
FerryN Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Psst, roms zijn illegaal hier op het forum, we mogen je dus niet helpen. Reageren
Cloud Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet het er niet inslepen, maar met het programma Openen, het percentage bovenaan geeft de snelheid aan en niet het laden Reageren
PrI3sT Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 ok bedankt allemaal maar ik weet nu hoe het moet dus dit topic mag dicht. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hoe moet je roms afspelen met VBA?? Ik open VBA en sleep het erin maar hij blijft maar laden. En soms tot wel 101% ?? ook gaat hij van 100% opeens naar een lager procent?? Hoe kan dit? Dat zijn FPS... Hoe hoger hoe beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.