Cabyon Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Sorry dat ik het vraag hoor, maar wie weet er leuke vuurwerkspelletjes waarbij je in de lucht zelf moet klikken om vuurwerk af te steken? Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Sorry dat ik het vraag hoor, maar wie weet er leuke vuurwerkspelletjes waarbij je in de lucht zelf moet klikken om vuurwerk af te steken? Waarom vraag je dit niet in het 'Vuurwerk 2008' topic?? Maar nee, ik ken niet zulke, nutteloze, oersaaie spelletjes Reageren
xgaming Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Ehm niet echt een klik spel 'klik-spel' Bewerkt: 28 november 2008 door xgaming Reageren
Wesley Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Weet iemand waar ik deze game kan vinden: Ik zoek die spel al heel lang, vorig jaar kon ik hem ook nergens vinden, dus ik hoop maar dat iemand weet waar ik deze game kan vinden. Reageren
rubensanti Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Dat is zena city volgens mij. Dan moet je eerst heel wat pyrotechnical questions beantwoorden en dan kan je een show maken. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Dat is zena city volgens mij. Dan moet je eerst heel wat pyrotechnical questions beantwoorden en dan kan je een show maken. Ik weet dat er ook gewoon zo'n losse game van was, en ja die plaatje komt van Zena City gebeuren. Maar ik zoek de losse game daarvan, ik wil niet steeds die maffe opdrachten uitvoeren. Reageren
xgaming Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) @above nvm, verkeerd gelezen. Die Flash Applicatie is van ZenaCity, ik heb nog nooit - voor zover ik dat weet - een andere Flash applicatie gezien om een vuurwerk show mee te maken. Bewerkt: 29 november 2008 door xgaming Reageren
Jowx Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Verplaatst naar Games, have fun! ^^ Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Sorry dat ik het vraag hoor, maar wie weet er leuke vuurwerkspelletjes waarbij je in de lucht zelf moet klikken om vuurwerk af te steken? Erg verslavend :o Maar ik heb een aantal jaartjes van een Amerikaanse kennis deze link gekregen. Stond ooit oorspronkelijk op Doody 36. Maar daar staan nu wat helicopters en andere zooi op Maar goed, lady Liberty Fireworks kan je wel amuseren voor een goeie 5 minuten . Klik Reageren
FerryN Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Sorry dat ik het vraag hoor, maar wie weet er leuke vuurwerkspelletjes waarbij je in de lucht zelf moet klikken om vuurwerk af te steken? Erg verslavend :o Maar ik heb een aantal jaartjes van een Amerikaanse kennis deze link gekregen. Stond ooit oorspronkelijk op Doody 36. Maar daar staan nu wat helicopters en andere zooi op Maar goed, lady Liberty Fireworks kan je wel amuseren voor een goeie 5 minuten . Klik Heb je hem 5 minuten gespeelt? :O Ik redde net de 10 seconde. Tis best een saaie flash game . Zijn zulke foireworks games volgens mij sowieso . Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dankje! Dat was het waar ik naar op zoek was!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.