lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Hallo daar! Hier zijn een paar van mijn eerste werkjes en nu wil ik er één instellen als sign. Maar welke? Geven jullie maar een cijfer aan deze signs en die het best ge-rate word zal ik dan maar kiezen. Maar waar kan je uit kiezen? Nou hier volgen ze: Wit met blauw: Zwart met goud: Zwart met regenboog: NIET TE HARD RATEN A.U.B. WANT DIT ZIJN MIJN EERSTE CREATIES! Bewerkt: 28 november 2008 door lexus123 Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Allereerst vind ik je signatures voor de éérste keer werken met PS(?) nog niet eens zo slecht hoor. Je hebt voor een vrolijke sfeer gezorgd en dan heb ik het met name over je 3de. Het is inderdaad erg moeilijk kiezen (heb ik ook altijd last van). Het zijn geen sigs met allerlei effecten en een opgebouwde background, maar de creatie die je in elkaar hebt gezet staat zeker niet mis. Alleen jammer dat de tekst een beetje vervaagd wordt door de bloemetjes. Bij je eerste (met blauw) valt me al meteen op dat je een witte background (achtergrond) hebt, waarschijnlijk wilde je die ''onzichtbaar'' zodat je alleen de tekst en de bloemetjes hebt? Dit kun je eenvoudig doen door het oogje bij je ''background'' weg te vinken: , zodat je uiteindelijk dit krijgt. Niet letten op die witte en grijze vakjes, die zie je uiteindelijk niet op het forum Ik zou denk ik voor de blauwe sig gaan. Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Allereerst vind ik je signatures voor de éérste keer werken met PS(?) nog niet eens zo slecht hoor. Je hebt voor een vrolijke sfeer gezorgd en dan heb ik het met name over je 3de. Het is inderdaad erg moeilijk kiezen (heb ik ook altijd last van). Het zijn geen sigs met allerlei effecten en een opgebouwde background, maar de creatie die je in elkaar hebt gezet staat zeker niet mis. Alleen jammer dat de tekst een beetje vervaagd wordt door de bloemetjes. Bij je eerste (met blauw) valt me al meteen op dat je een witte background (achtergrond) hebt, waarschijnlijk wilde je die ''onzichtbaar'' zodat je alleen de tekst en de bloemetjes hebt? Dit kun je eenvoudig doen door het oogje bij je ''background'' weg te vinken: (...), zodat je uiteindelijk dit krijgt: (...). Niet letten op die witte en grijze vakjes, die zie je uiteindelijk niet op het forum Ik zou denk ik voor de blauwe sig gaan. Ah okey, thanx. Handig dat ik dat ook weer weet. Ik gebruik PhotoShop CS3 Extended. Maar ik heb eigenlijk gedrukt op dat half witte, half zwarte rondje rechts onderin gedrukt en daarna op 'Invert', toen werd het zwarte, wit. Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Mensen, laat eigenlijk maar zitten. Ik heb er nog 1 gemaakt en de overtreft alles(vind ik)! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Vind nummer 1 veel mooier dan die je nu hebt. vind ze zowiezo allemaal wel erg goed Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Mensen, laat eigenlijk maar zitten. Ik heb er nog 1 gemaakt en de overtreft alles(vind ik)! Gelijk heb je. Als photoshopper weet je vaak zelf welke creatie het beste is. En in dit geval heb je laten zien dat je over een prima smaak beschikt wat betreft dit soort creaties. Je laatste versie is lekker vrolijk, misschien een beetje pixelig, maar daar leer je vanzelf mee om te gaan naarmate je het programma vaker gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.