Jump to content

Dieren

Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie mensen hier wel eens zeggen dat er geen dieren in San Andreas zijn. Behalve Tony. Maar de vele vogels dan? De vele vissen? Er is ook een soort zeewezen dat verwijderd was, toch? Poesjes op schilderijen tellen niet mee. Discussieeër hier over dieren in het spel. Zijn er nog meer?

-Papegaai

-Vogels

-Vissen

Geplaatst:

Een dolfijn, alleen ik denk dat je dacht dat dat een haai was, het is oorspronkelijk een dolfijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Papegaai? Waar is die papegaai dan? :7

Dat vroeg ik me ook af, daarom stuurde ik een PB naar Koe.

Heej Koe! :)

Kun je me wat uitleg geven over de papegaai Tony? :D

Mvg,

MP.

Speel de missies maar die beginnen in Caligulas, en kijk goed naar de cutscenes.

Ik ga ze vandaag nog proberen te spelen. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Papegaai? Waar is die papegaai dan? :7

Dat vroeg ik me ook af, daarom stuurde ik een PB naar Koe.

Heej Koe! :)

Kun je me wat uitleg geven over de papegaai Tony? :D

Mvg,

MP.

Speel de missies maar die beginnen in Caligulas, en kijk goed naar de cutscenes.

Ik ga ze vandaag nog proberen te spelen. :)

Raar, zelfs WikiGTA zegt niks over een papegaai. :{

Geplaatst:
Raar, zelfs WikiGTA zegt niks over een papegaai. :{
De enige rol v/d papegaai is als huisdier van Salvator Leone; wel een sprekende papegaai met tekst.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien moet er een pagina op WikiGTA over komen. Ik vind het wel een grappig beest. :7

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Misschien moet er een pagina op WikiGTA over komen. Ik vind het wel een grappig beest. :7
Dat het een grappig beest is is op zich niet voldoende voor een aparte pagina, er zijn wel meerdere personages met kleine rollen die alleen in GTA SA voorkomen en die het ook niet verdienen om een eigen pagina te krijgen. We hebben toendertijd ook bewust de pagina's over Jimmy Silverman en Bettina (die Bettina niet was) verwijderd .. Colonel Fuhrberger is wat dat betreft ook weer een uitzondering waar ik zo 1,2,3 geen verklaring voor kan geven behalve dat dit personage een eigen interieur heeft. Een vermelding van Tony lijkt me eigenlijk wel gewenst, maar ben er nog niet over uit op welke bestaande pagina die moet komen en in hoeverre deze vermelding zal moeten zijn. Het idee is geboren maar moet nog vorm gaan krijgen .. dat is een proces wat zich gaandeweg plaatsvind (ergens in m'n brein). Op dit moment zit ik te dubben tussen de pagina's over het interieur en de pagina van Salvator .. misschien beide. We zullen zien. ^_^
Geplaatst:

Ja, ook vliegen.

Je ziet ze bij de zakken afval :)

Maar ik vind het echt vreemd dat we geen honden ofzo hebben...

Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat Rockstar ze er uit heeft gelaten (Ze moeten er vast wel over na hebben gedacht om ze er wél in te doen), aangezien een hond of een kat neerschieten met een sniper toch behoorlijk gevoelig ligt in de maatschappij, zowel in de VS als hier.

Geplaatst:
Ja, ook vliegen.

Je ziet ze bij de zakken afval :)

Maar ik vind het echt vreemd dat we geen honden ofzo hebben...

Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat Rockstar ze er uit heeft gelaten (Ze moeten er vast wel over na hebben gedacht om ze er wél in te doen), aangezien een hond of een kat neerschieten met een sniper toch behoorlijk gevoelig ligt in de maatschappij, zowel in de VS als hier.

Dit is iets wat ik nog altijd niet snap.

OH nee er is een kat doodt geschoten. bweee

kijk mama. ik heb weer een een mens neer geschoten

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...