herenveen Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) sluit dit topic plz Bewerkt: 13 december 2008 door herenveen Reageren
Juwayri Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 ik heb van een vriend een script gekregen alleen ik ben niet zo goed in scripten, het is een rpg script en ik wil aan iemand vragen of hij voor mij wil scripten. via msn versturen we wel dingen en je krijgt als je scripter word automatisch natuurlijjk admin lvl 1337. en mijn eeuweige dankt. het meot wel iemand zijn die serieus is en niet alleen dit zegt om me script af te pakken. Dat klinkt als een heel bekend script wat gewoon vrij te downloaden is dus als je een scripter aanstelt zal hij het script nooit kunnen stelen omdat: 1. Het script wat jij geeft vrij te downloaden is op internet 2. De door jou aangestelde scripter zelf wijzigingen aanbrengt en hij het dus gemaakt heeft en dus is het ook geen stelen. 3. Ik denk niet dat er op in gaat omdat ze dat script net zo goed zelf kunnen downloaden en zelf aanpassen en dan zelf op een host zetten. 4. Als er toch iemand op in gaat mag je al blij zijn dat JIJ admin zou worden... Reageren
herenveen Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) sluit dit topic plz Bewerkt: 13 december 2008 door herenveen Reageren
Juwayri Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 ?????ten eerste dit script is niet te downloaden en scripten kan ik nu zelf al et is een reallife roleplay script, het enige wat ik nu nog zoek is een hoster The Godfather Public Enemy LS Als het niet een van die twee scripts is zoek dan eens op Official SA:MP Forum Ik durf te wedden dat hij er tussen staat. Of hij heeft van alles aangepast aan het script en vervolgens de credits voor zichzelf genomen. Geef de naam van de GM maar eens. Reageren
herenveen Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) sluit dit topic plz Bewerkt: 13 december 2008 door herenveen Reageren
Scofield6 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Eerst zeg je dat je niet zo goed bent in scripten, en dan zoek je een scripter. Daarna zeg je dat je kan scripten en zoek je een hoster, lol! Maar een hoster zul je niet zo gemakkelijk vinden hier. Reageren
herenveen Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) sluit dit topic plz Bewerkt: 13 december 2008 door herenveen Reageren
Remcconen Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 (bewerkt) ?????ten eerste dit script is niet te downloaden en scripten kan ik nu zelf al et is een reallife roleplay script, het enige wat ik nu nog zoek is een hoster Volgens de naam van het script ben jij zelf een dief Stuur mij maar een PM dan geef ik je de site van de server.. Voor de gene die het willen weten: RPAS Bewerkt: 4 december 2008 door Remcconen Reageren
WackoX Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Idd, hij draait nu mijn script.. wtf? Steel a.u.b. iemand anders zijn script maar niet de mijne. Bewerkt: 11 december 2008 door WackoX Reageren
Twinsen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Idd, hij draait nu mijn script.. wtf?Steel a.u.b. iemand anders zijn script maar niet de mijne. Ik ben al lange tijd bezig met het aanpassen van Nitros freeroam (de 0.1 versie). Ik had voor ik begon aan nitro gevraagd of ik er aan kon sleutelen en hij zei:dat het hem niet uitmaakte, en dat hij er ook niets meer mee te maken wil hebben. Ik heb het script overgezet en werkt 100 % ! en heb een aantal dingen aangepast XD Natuurlijk neem ik geen credits (hoogstens voor het overzetten naar 0.2.2) Weet iemand misschien waar ik een goede (betrouwbare) hoster kan vinden? En als het even kan een gratis hoster? Voeg me toe aan je msn als je vragen/opmerkingen hebt Twinsen-gweanar (at) hotmail DOT com loete, Twinsen Reageren
WackoX Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Idd, hij draait nu mijn script.. wtf?Steel a.u.b. iemand anders zijn script maar niet de mijne. Ik ben al lange tijd bezig met het aanpassen van Nitros freeroam (de 0.1 versie). Ik had voor ik begon aan nitro gevraagd of ik er aan kon sleutelen en hij zei:dat het hem niet uitmaakte, en dat hij er ook niets meer mee te maken wil hebben. Ik heb het script overgezet en werkt 100 % ! en heb een aantal dingen aangepast XD Natuurlijk neem ik geen credits (hoogstens voor het overzetten naar 0.2.2) Weet iemand misschien waar ik een goede (betrouwbare) hoster kan vinden? En als het even kan een gratis hoster? Voeg me toe aan je msn als je vragen/opmerkingen hebt Twinsen-gweanar (at) hotmail DOT com loete, Twinsen Voor dat je een gratis host neemt, moet je even denken; ''Waarom zou iemand een server gratis voor mij hosten, als diegene er zelf niks aan verdiend?'' Als je echt een goede betrouwbare betaalde host zoekt, moet je maar ff googlen naar ''serverffs'' (omdat ik geen links mag geven ) Reageren
Twinsen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Idd, hij draait nu mijn script.. wtf?Steel a.u.b. iemand anders zijn script maar niet de mijne. Ik ben al lange tijd bezig met het aanpassen van Nitros freeroam (de 0.1 versie). Ik had voor ik begon aan nitro gevraagd of ik er aan kon sleutelen en hij zei:dat het hem niet uitmaakte, en dat hij er ook niets meer mee te maken wil hebben. Ik heb het script overgezet en werkt 100 % ! en heb een aantal dingen aangepast XD Natuurlijk neem ik geen credits (hoogstens voor het overzetten naar 0.2.2) Weet iemand misschien waar ik een goede (betrouwbare) hoster kan vinden? En als het even kan een gratis hoster? Voeg me toe aan je msn als je vragen/opmerkingen hebt Twinsen-gweanar (at) hotmail DOT com loete, Twinsen Voor dat je een gratis host neemt, moet je even denken; ''Waarom zou iemand een server gratis voor mij hosten, als diegene er zelf niks aan verdiend?'' Als je echt een goede betrouwbare betaalde host zoekt, moet je maar ff googlen naar ''serverffs'' (omdat ik geen links mag geven ) ja indd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.