ballas_hater Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) ff linke de rest doet het niet rate ff niet te serieus is een begginers-plaatje is men eerste heb vooral aan het licht gewerkt Bewerkt: 29 november 2008 door -Matthijs- Onnodige poll verwijderd. Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik zie niets vriend meschien eens opnieuw uploaden? Reageren
Hackman Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ik zal hem even hier neerzetten. Hij wist waarschijnlijk niet hoe de codes werkten en dus leg ik het heel even uit. Eerst upload je je plaatje en dan zet je de code tussen IMG-Tags dus zo: [img=http://img143.imageshack.us/img143/1261/vsswatteampolitie1tk2.jpg] Verder een mooi plaatje voor de eerste keer! Bewerkt: 29 november 2008 door Hackman Reageren
.Phobia Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 het is zeer goed voor een eerste keer alleen is de tekst die jij er op hebt gezet wat minder ^^ zoek wat tekst tutorials ^^ Reageren
ballas_hater Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 bedankt en ik zal d tip van hierboven uitvoeren Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Nja een eerste x.. rate niet graag op een eerste keer. Als je meerdere plaatjes zou maken en posten zou ik kunnen zien als je aanleg hebt ofniet.. hiervan kan ik dus weinig zeggen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik weet 100% zeker dat je niets anders hebt gedaan dan de tekst Ballas Hater aan het geheel hebt toegevoegd. Gezien de kwaliteit van die betreffende tekst, en het verschil met de andere teksten in de stock, is dit ongetwijfeld alles wat je eraan gedaan hebt. Desondanks moet ik wel zeggen dat je smaak hebt, want het is een prima stock om te bewerken. Zorg er de volgende keer dan ook voor dat je er wat meer aan doet, dan alleen een tekst erop plakken. Reageren
ballas_hater Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 daar heb je ongelijk in als je hier het orginele plaatje: het door mij bewerkte: komt vooral doordat het mijn eerste plaatje is en ik een ander programma gebruik dan de meeste waar je niiet zo veel aan de tekst kan doen in ieder geval niet dat ik weet Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben : 1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op. Reageren
ballas_hater Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben :1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op. 3.de randjes bewerkt wat bedoel je trouwens met ZOU JE KUNNEN HEBBEN Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Wat ik zie dat je verandert zou kunnen hebben :1. De tekst ( maar je zou ook fonts kunnen download) 2. Je hebt de belichting in het plaatje aangepast. daar houd het wel zon beetje mee op. 3.de randjes bewerkt wat bedoel je trouwens met ZOU JE KUNNEN HEBBEN Omdat je nog steeds niet het originele plaatje hebt laten zien. Van SA_Bulldog bedoelt, is dat het er alle schijn van heeft dat je alleen de tekst hebt verandert (je eigen naam dan, niet die wazige teksten) en eventueel wat belichting hebt aangepast. Reageren
Rebellion Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Voor mensen die het originele plaatje niet zien (zoals ik): Sorry maar wat je aan het plaatje verandert hebt, vind ik niet echt mooi. De tekst (je naam) is slecht geplaatst en er is verder niks speciaals mee gedaan, niet eens een mooie font. De blur en verlichting is op zich wel leuk bedacht, maar iets te overdreven uitgevoerd naar mijn mening. De rand erom heen is wel leuk. Reageren
Timske Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Voor mensen die het originele plaatje niet zien (zoals ik):[Plaatje] Sorry maar wat je aan het plaatje verandert hebt, vind ik niet echt mooi. De tekst (je naam) is slecht geplaatst en er is verder niks speciaals mee gedaan, niet eens een mooie font. De blur en verlichting is op zich wel leuk bedacht, maar iets te overdreven uitgevoerd naar mijn mening. De rand erom heen is wel leuk. Zoiets heet paint Het toevoegen van tekst en verder geen ene flikker aan doen.. Reageren
Farid. Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Oke een rate 0.00001 Waarom omdat je er geen ene M*er aan hebt gedaan Reageren
ballas_hater Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 bedANKT :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.