VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 ik geef een rate van 1.5 LOL, het kon evel uitgebreider dude. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Wat zijn jullie toch een stel **** Dit is het eerste werkje van deze jongen. En ook al heeft hij niet veel veranderd, betekend dat dan dat hij een 1 verdient? Ik vind dat hij er best wel zijn best op heeft gedaan, het is beter dan mijn eerste werkje. Volg gewoon wat tuts en vervolgens is het een kwestie van tijd voordat je goed kan photoshoppen. Cijfer: 6 Bewerkt: 3 december 2008 door Sprunk Reageren
Fedmas Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Hmm, Ik moet zeggen, het ziet er niet uit..Maar, het is je eerste keer, ik weet hoe moeilijk psen is. Tip: zoek hier maar even naar een paar mooie Fonts. En, voor de volgende keer, Misschien een andere kleur tekst? Cijfer: 6 Fedmas Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) Ik vind het met die randen wel mooi gedaan maar je had die originele kleuren niet zo hard moeten vernachelen. De tekt is amper leesbaar. Ik moets het eerst ontcijferen. Kijk HIER eens voor wat fonts. Alles is gratis. Zoek ook even HIER een tutorial voor tekst bewerkin (bij de 'T'). Overall een 5. Bewerkt: 3 december 2008 door lexus123 Reageren
ballas_hater Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 ik gebruik geen photoshop Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) ik gebruik geen photoshop Dan heb je ook geen rede om überhaupt een topic aan te maken. Als je het met Paint hebt gemaakt, verdien je al helemaal geen cijfer, aangezien het dan al helemaal duidelijk wordt hoeveel moeite je ervoor hebt gedaan. En daarbij, probeer iets spontaner tegen andere te doen. Mensen proberen je te helpen, en jij komt met deze onnozele reactie aanzetten... Bewerkt: 5 december 2008 door Pennywise The Clown Reageren
ballas_hater Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 ik gebruik ook geen paint Reageren
Kloep Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik dan ook maar even mijn rate. Ik vind het originele plaatje stukken mooier dan jouw bewerkte. En ga nu niet zeggen dat ik een 'normale rate' moet geven. Ik kijk niet naar wat je er aan hebt gedaan of hoe lang je dit al doet. Ik kijk naar het design zelf en die vind ik veel te wazig. En misschien is het handig om te vertellen welk programma je gebruikt, in plaats van interessant te doen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.