NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Hallo, Ik heb een Favicon(plaatje wat hierbij GTA (in pircedown) is).... Maar die moet ik opslaan als ICO om het in mijn site te kunnen zetten. Want het nadeel is dat ik niet weet hoe ik in ICO opsla in Adobe Photoshop CS2. BVD.... Zammy Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Wat ik zelf altijd doe, is de afbeelding opslaan via: "Opslaan voor web" en dan PNG-24. Daarna ga ik naar het document toe en verander ik de naam van favicon.png naar favicon.ico Bij mij werkt deze oplossing gewoon altijd, dus je kan het proberen En anders zijn er altijd nog gratis programma's te vinden die alle bestandsformaten om kunnen zetten naar ICO. Bewerkt: 29 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Wat ik zelf altijd doe, is de afbeelding opslaan via: "Opslaan voor web" en dan PNG-24. Daarna ga ik naar het document toe en verander ik de naam van favicon.png naar favicon.icoBij mij werkt deze oplossing gewoon altijd, dus je kan het proberen En anders zijn er altijd nog gratis programma's te vinden die alle bestandsformaten om kunnen zetten naar ICO. Oh ok... Bedankt ik zal het proberen dit werkt niet Bewerkt: 29 november 2008 door zamg0d1 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Als ik mijn .ico's maak hernoem ik een BMP 24-bits naar .ICO. Dit werkt normaal altijd. Wat je ook kan doen is AWicons Lite downloaden, daar kan je .ico's maken. Gewoon via Paint of Photoshop je plaatje kopiëren en dan plakken in AWicons. Hier is de downloadlink van AWicons Lite. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Als ik mijn .ico's maak hernoem ik een BMP 24-bits naar .ICO. Dit werkt normaal altijd.Wat je ook kan doen is AWicons Lite downloaden, daar kan je .ico's maken. Gewoon via Paint of Photoshop je plaatje kopiëren en dan plakken in AWicons. Hier is de downloadlink van AWicons Lite. Gelukt Nog ff een vraagje: Wie weet nog een paar mooie niet zo veel gebruikte brushes die een beetje struktuur hebben? Ik heb: Spazz Splatter Rising Sun Brushes Jashins Brushes Set 14 Jashins Brushes Set 5 Reageren
K.O. Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb nog een kleine opmerking voor mensen die geen andere software willen installeren en geen bestanden willen hernoemen: Je kunt ook deze plugin downloaden en in Adobe Photoshop zetten. Dan kun je het .ico bestandsformaat gewoon selecteren bij 'Opslaan als'. Ik weet dat je het niet meer nodig hebt zamg0d1, maar misschien is deze plugin interessant voor andere gebruikers. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb nog een kleine opmerking voor mensen die geen andere software willen installeren en geen bestanden willen hernoemen: Je kunt ook deze plugin downloaden en in Adobe Photoshop zetten. Dan kun je het .ico bestandsformaat gewoon selecteren bij 'Opslaan als'. Ik weet dat je het niet meer nodig hebt zamg0d1, maar misschien is deze plugin interessant voor andere gebruikers. Achja mocht ik ooit het nog nodig hebben zal ik het gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.