Spider-Wal Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Wat zou je als eerste doen als je de PC of X-Box versie van San Andreas koopt ? - Zou je gaan touren door Los Santos ? - Zou je zo snel mogelijk de missies doen om alles te unlocken ? - Zou je eerst een paar missies doen om gang territory te winnen ? - Zou je eerst de politie even laten weten dat je er bent ? - Zou je eerst geld verzamelen van voetgangers en dan alvast kleren kopen ? - Zou je je al gelijk helemaal dicht vreten ? - Ga je eerst Vigilante, Taxi, Ambulance missies halen ? - Probeer je zo snel mogelijk over het hek van LS airport te klimmen en je eigen vliegreis boeken ? - Wil je eens weten hoe het zwemmen werkt en kies je het ruime sop ? - Wil je eerst iedere dag in de sportschool hangen ? - Zet je gelijk de cheats aan ? - Ga je achter de hidden packages aan ? (of hoe die ook weer heten in LS) - Of heb je nog iets anders wat je gewoon graag wil doen ? Dit lijkt me best interessant om te weten voor de mensen die al onwijs veel zin hebben in San Andreas maar geen PS2 hebben en het nog niet hebben kunnen spelen. Ik zou denk ik als eerst een fiets pakken en rondrijden door de straten. Af en toe een mensje beroven en wat hippe kleren zoeken. Laat het me ff weten want volgens mij is hier nog niet echt iets over bekend. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 eerst de missies, dan alles unlocken (hidd. pack., vigilante, taxi driver, etc.) daarna de cheats doen (als ze ontdekt zijn ) en dan lol trappen en de politie laten weten dat ik er ook ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik ga eerst missies uitspelen dan kan ik alles unlocken en ik zit nu al in las venturas dus ik zal aleen beetje ver zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik zal het eerst een beetje verkennen dan unlocken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 eerst heerlijk touren door los santos en dan wat allemaal uitprobere zwemme en dergelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) Touren, missies halen, politie opjagen, de Ballas het lastig maken Bewerkt: 10 april 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steef Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Het liefst alles te gelijk Maar ik denk dat ik eerst ga touren en de politie laten weten dat ik er ben en dan de missies en unlocken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Ik zou eventjes snel een rondje door de stad maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 ik zou eerst alles unlocken... lijkt me wel zo logisch <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 ik ga dan alles unlocken met de missies :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R2ThaV Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 ik zou eerst wat missies gaan spelen zodat je wat meer kan doen, zoals auto's pimpen beetje gangwars en buglar missies doen enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 1. Juigen van blijdschap 2. Xbox vertroetelen 3. Gamen 4. Verloren tijd inhalen 5. Playstation straf geven omdat hij mn SA vermoorde 6. Plaatsen unlucken 7. Cruisen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 ik zou gaan rondtouren de politie laten weten dat ik gevaarlijk ben :lol: dan missie's :huh: verborgen dingen <_< en dan relaxen en touren B) varen met boten :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 alles gelijk veel lol trappen en verkennen is niet nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 hahhaha naja ik wil eigenlijk ook gelijk s'nachts de bossen in. kan iemand even een kaart tevoorschijn toveren en laten zien hoever je kan reizen als je NET begint met spelen (dus als je uit de car gekicked wordt door tenpenny) Dat lijkt me wel cool om te zien. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.